Søgning på: tysk analyse. Resultater: 19661 til 19680 af 38620
-
bewerbung für ein Praktikum
ForumindlægNOGLE DER ER SØDE OG OVERSÆTTE DETTE TIL MIG PÅ TYSK PLZZZZ DET ER VIGTIGT hurtigst muligt Jeg ansøger hermed uopfordret en stilling som Servicemedarbejder på deltid. Lige nu går jeg i 9 klasse - og er en glad, positiv og motiveret dreng. Jeg brænder for at komme i gang med at arbejde, båd... -
meget kort - haster!
ForumindlægHeisan derude :) Er der nogen der vil rette mit det sidste tysk??? Dansk version: 1)Jeg tror, det er vigtigt at læse bøger. 2)Jeg tror, at jeg vil begynde at læse en bog. 3)Han sendte mig en bog, som han bad mig læse grundigt. 4)Jeg blev træt, da jeg havde forsøgt, at læse det første kapitel. 5)M... -
Skal oversætte en andens fristil, jeg har virkelig brug for hjælp
ForumindlægI og med at Tysk er klart mit ringeste fag, har jeg arbejdet hårdt på at oversætte min kammerats "fristil" fra dansk til tysk, og jeg synes ikke han har gjort det nemt for mig, så jeg håber der er nogle der gider at hjælpe mig.---------------------------------------Flere og flere unge t... -
Hjælp
ForumindlægHej, jeg har en opgave..Jeg skal skrive et refferat ud for det her:Erst ging es bergab, dann steil bergauf. Das war wieder ganz schön anstrengend. Aber es hat sich gelohnt. Wenn die Luft klar ist, hat man von dort oben einen wunderscönen Blick nach Westen und Stüden. Wir konnten die Vogesen in Fr... -
Apartheid - Engelsk og historie
ForumindlægJeg skal skrive en AT-synopsis, og emnet i år 2013 er " Kampen for det gode liv". Jeg har valgt fagene engelsk og historie, hvor jeg i engelsk skal analysere Nelson Mandelas tale "The inaguration speech" 1994, og i historie vil jeg inddrage en kilde. Jeg skal skrive min ... -
Mangler hjælp, tak
ForumindlægHej..Jeg skal bare kort skrive om hvad denne historie handler om, på tysk:Selve historien:Der BriefAuf dem Tisch lag der Brief. Martina wartete schon so lange auf diesen Brief. Sie trat an den Tisch, nahm den Brief hoch.Es war der Brief. Und ihr Herz schlug ganz schnellUnd hart. Das Kuvert aus fe... -
Ap ??
ForumindlægHvis jeg skal analysere denne sætning: Men blommetræet var højt og tyndt, så jeg klatrede bare højere op. Men = konjunktion blommetræet= substantiv var= verbum højt= adjektiv el. er det et adverbium i den her sammenhæng? tyndt= adjektiv? så= konjunktion klatrede= verbum bare= ad... -
Realisme, Naturalisme og Impressionisme
ForumindlægHejsa, jeg ville spørge, om der er nogen, der kunne give mig en definition af disse tre ismer, også med hensyn til tidsperiode, og hvad jeg skal tænke på i forbindelse med analyse og fortolkning af et billede, hvis der dukker et af de tre ismer op!?! Mange tak i forvejen... -
Lære at vide kasus
ForumindlægHej alle. Jeg kan godt finde ud af kasus og det, men hvordan kan man vide det nogle gange? for jeg skal tit analysere først. Kan man ikke se det nogle gange? Har I nogle hurtige tricks el. lign:) El. er det bare noget man skal øve sig til? Louise -
Afgangsprøve HJÆLLLLLP
ForumindlægHej alle. Sagen er den at jeg skal op i dansk mundtlig til sommer. Jeg har trukket kunstbilleder fra 1800-1900 tallet, men jeg kan simpelthen ikke finde et billede, som jeg kan analysere. Er der en sød sjæl, som vil hjælpe mig??? Det vil betyde alverdens -
AT - Psykologi - metode???
ForumindlægHar et kæmpe problem... Skal op i AT på onsdag - men har stadig ikke helt styr på min psykologiske metode del... Jeg har om Erikson og Bowlby som jeg skal belyse på asylbørn i DK... Der udover har jeg 2 cases som jeg har analyseret og inddraget Erikson og Bowlby.. Er de to humanister?? og hvorfor... -
Atombomber over Japan
ForumindlægHej............................. Er i gang med SRP. Jeg har om Atombomber over Japan, og er stort set færdig. Jeg mangle kun en analyse af Trumans beslutningen om at bruge bomberne over Japan... Spørgsmålet er hvordan analysere man en kilde....? Skal analysere Trumans memoris fra 1955. -
bøgeskov i maj - problemer
ForumindlægHej, håber at der er en som kan hjælpe. Jeg har lidt problemer med at analysere et billede "Bøgeskov I Maj" af P.C Skovgaard. Det er en analyse, som skal have udgangspunkt i nationalromantikken. Er der nogen som har analyseret det eller kender det godt? På forhånd tak for jeres hjælp Anna -
HJÆLP!! skal lave et Interview!
Forumindlægjeg har fået en opgave for, og den går ud på at analysere et interview :o´. mit problem er, at jeg desværre ikke har nogle analyser/modeller til at analysere et interview, derfor håber jeg at I kan hjælpe mig! -
Smirnoff reklame
ForumindlægHej :) Jeg har trukket reklame som fordybelsesområde, og jeg har tænkt mig at analysere denne reklame, men problemet er, at jeg aldrig har analyseret en reklame før, og jeg forstår ikke helt reklamen. Er der nogle, som kan hjælpe mig med at analysere denne reklame? :) -
hjælp til en lille novelle
Forumindlægjeg skal analysere en novelle der hedder "en stol for lidt" af helle helle. Den skal også analyseres freudiansk.jeg ville høre om nogen tilfædgivis ligger inde med nogle gode ideer til den freudianske analyse!?mvh mettePs: alt godt om novellen er brugbart! :) -
Danskopgaven!
ForumindlægSkal bruge en Dansk analyse model til at analysere historier med (tror nok det er noveller), eller ihvertfald bare til at analysere alm bøger med.. og skal bruge den i after/nat, da jeg skal afl imorgen :S:S:S -
kimono mit hus
Forumindlæghej jeg skal analysere og fortolke novellen "Kimono mit hus" jeg har kigget lidt på opgaverne her på studiportalen men der ingen af dem der fortolker/analyserer slutningen, er der nogen der har læst den som kan fortolke/analysere den kan nemlig ikke selv forstå hvad det er den går ud... -
hjælp til lindby skytten, DET HASTER!
Forumindlæghej jeg skal analysere lindby skytten og stille den i forhold til nat i berlin. Nat i berlin har jeg analyseret men kan ikke komme igang med lindby skytten er der nogen der har nogle forslag til interessante ting at analysere på i novellen? -
SSO VIGTIGT HJÆLP, HJÆLP
ForumindlægHej Jeg har fået en problemformulering hvor jeg skal redegøre for nogle ting, emnet er ret bredt. Så i min analyse skal jeg analyserer det jeg har nævnt i redegørelsen?, eller må jeg godt tilføje noget nyt jeg vil analysere, jeg ikke har nævnt i redegørelsen? På forhånd tak
