Søgning på: analyse william. Resultater: 19721 til 19740 af 24034
-
skriftligt engelsk
ForumindlægHej har i nogle gode råd til den skriftlig engelsk, jeg skal snart op til skriftligt terminsprøve -
MoLlY NeEd HeLp:(
ForumindlægHejsaJeg skal til at skrive en dansk essay...Nogen der kan fortælle mig en gode måde at skrive essay på..hvordan skriver man et essay? samt hvad der skal indgår i et essay?Også li en ting til: må essay gerne fylde meget?MoLlY SaYs ThAnKs...:0) -
*** I NEEED HEEELP***
ForumindlægHej Nogle der lige gider at hjælpe mig?? Please.. jeg vil bare have et klart svar på disse spørgsmål, so jeg er ret i tvivl i…1. Hvad var grunden til at Danmark blev besat ?2. Hvad er Rigsdagsvalgene for noget?3. Støttede Danmark Tyskland under besættelsen?? For at undgå mere ødelæggelse?4... -
Engelsk årsprøve 1.g
ForumindlægHey.. Ville lige høre om der er nogen der vil fortælle mig, lidt om engelsk skriftlig årsprøve i (1g)...-Bruger man eksamenstekster fra 2.g?-hvilke emner / tekster har været til årsprøven (1.g) og eksamen (2.g) sidste år?Håber der er nogen der vil svare... mvh SE -
intransitive verber
ForumindlægHej Er der ikke direkte objekt i sætninger med intransitive verber? -
Til folk , der har været oppe i Old!
ForumindlægVille bare høre, hvor meget generel viden man egentlig behøver, hvis man altså kommer op i kendte monumenter - er det ikke ret begrænset, kun det allermest generelle, kunsthistoriske? Og hvad med samfundet, hvor meget skal man vide? -
Mere matematik
ForumindlægEr der ikke nogen der vil gennemgå beviset for sammensatte funktioner for mig? Forstår ikke min mat-bogskonklusion...(delta f)/(delta x)= (f(x+deltax)-f(x))/deltax = (h(g(x+deltax))-h(g(x)))/deltax = (h(g(x+deltax))-h(g(x)))/(g(x+deltax)-g(x) x(=gange) (g(x+deltax)-g(x))/deltax Man forlænger brø... -
Digt,Hjælp!!
ForumindlægEr der nogen, der vil hjælpe mig med at fortolke digtet ? 1) Vi er Nævernes Ungdom Af Navn og af Gavn, og Vort Virke skal præge vor Tid. Der skal afkastes Aag, der skal afhjælpes Savn, der skal ryddes og bygges med Flid. 2) Vi er født i de Stuer, hvor Savnene bor, de stod alt om... -
Medicin
ForumindlægHej alle, der kan svare på et spg ang at studere medicin :) Jeg er en dreng på 18 år, jeg går i 3g. Jeg kunne godt tænke mig at læse medicin, jeg har bare nogle spg: Er studiet så hårdt/omfattende at det tager en masse fra det sociale, dvs. man i lang tid ikke kan lave andet end at læse? Hvorda... -
grænseværdi riskiks
Forumindlæghej nogen der kan hjælpe mig med denne opgave? forstår ikke helt hvordan man beregner det.. -
AT EMNEVALG. H J Æ L P
ForumindlægHej derude. Jeg sidder ligesom alle jer andre og kæmper med emnevalg i AT Jeg vil gerne skrive i Dansk, historie (med samfundsfaglig vinkel) Er der nogle der har nogle gode ideer? jeg er virkelig helt lost. Jeg aner ikke hvad jeg skal skrive om -
Engelsk - mundtlig eksamen!
ForumindlægHej! Ja..det er jo sådan at jeg går i 9.kl. ...og for første gang skal jeg op til mundtlige prøver!Det er sådan, at jeg er den nervøse type, men det hjælper på nervøsiteten at være forberedt. Og jeg vil gerne vide hvad man bliver udsat for!=PDerfor, håber jeg at der er nogle af jeg der vil fortæl... -
International Politik - Rusland
ForumindlægHej, Jeg er ved at skrive SRP og skal diskutere, om Rusland kunne finde på at bruge deres energiressourcer som et led i deres udenrigspolitik. Jeg er lidt på bar bund mht. teorierne, som skal være inden for IP og økonomi, og kunne godt bruge nogle gode råd. Lige nu overvejer er jeg klar på... -
kemi, højt niveau
Forumindlæghej vil høre om der er nogen der kan hjælpe med denne opg.har en reaktion2 MnO4^(-1)(aq)+10Br-(aq)+16^+(aq) ->2 Mn2+(aq)+5Br2(aq)+8H20(l)det er meget vigtigt at reaktionen foregår i tilstrækkelig sur opløsning.Vi ser på en situation, hvor vi har følgende koncentrationer i opløsningenMnO4^(-1)... -
Old -noter
ForumindlægHej. Ville lige høre, om nogen lå inde med nogle notater til oldtidskundskab, som de vil dele ud af? -
Kommunikationssituation
ForumindlægHvad er kommunikationssituation? Jeg kan simpelthen ikke finde ud af det, håber VIRKELIG der er nogen der kan hjælpe ! -
Religion???
ForumindlægJeg tænkte bare på hvorfor der ikke er et forum der hedder "religion"? Når nu old er repræsenteret... Vi er jo nogle der skal til eksamen, og det kunne da være rart at have et forum at diskutere i. -
Hvilke bøger bruger de på HTX?
ForumindlægHej. Er der nogle som ved hvilke bøger der bliver brugt det første år på HTX i Nykøbing Falster? -
AT : Samfundsfag + religion
Forumindlæghejsa har i forslag til emne i samfundsfag + religion, overemnet er Rejser – opdagelser, forandringer og ny viden? taak;) -
Hjælp til at rette stil!!
ForumindlægHej. Jeg har brug for lidt hjælp, til at rette min engelsk stil. Håber I vil hjælpe! In America 44 % of the population suffer from obesity, while the in Denmark it’s only 16 %. Therefore will I in this essay focus on the difference between the eating habits in America and Denmark, so I...
