Søgning på: dispositioner til eksamen i mundtlig matematik. Resultater: 19721 til 19740 af 65601
-
Matematik > hj;lp... rigtigt?
ForumindlægHej, jeg har gemt den under vedh;ftede filer > Kan ikke komme videre??? -
Fysik/Matematik A på STX eller HTX?
ForumindlægHej med jer. Efter min gymnasielle uddannelse har jeg tænkt på at studere fysik på højere niveau. Hvad er bedst; STX eller HTX? Argumenter gerne for og imod :). Mvh. Kasper -
matematik prøve. 8 'haster'
Forumindlægheej alle jer. jeg sidder med en 9. klasse afgangs prøve som blækregning til i morgen og der er jeg i tvivl om denne. Beregn hvor lang tid julie skal bruge for at cykle til kolding med en gennemsnitsfart på 20km/t.... og jeg har fundet ud af at der er 18,8km til kolding fra fredericia. Håbe... -
Eksamen i bio, c-niveau, ny ordning
ForumindlægHej, er der nogen der har været til eksamen i biologi på c-niveau efter reformen? Jeg kunne godt tænke mig at høre om hvordan det foregår... Min lærer er lidt af en skovl og har ikke rigtig sagt noget brugbart om det, heh. :/ Man trækker et emne med underspørgsmål går jeg ud fra? Er der også nogl... -
Svensk matematik lærer skal sættes på plads!
ForumindlægHej alle sammen.Jeg håber at i kan hjælp mig lidt her, jeg er ikke matematik geni selv, men håber at jeg kan nå et semismart niveau på et tidspunkt.Sagen er den at jeg spurgte min matematik lærer (jeg læser i Sverige på komvux matte A) i dag om man ikke kunne vende på en formel for at slippe for ... -
i tvivl om jeg kan dette ifbm. med eksamen
Forumindlæghej mit emne er i AT er overvågning af et land ved brug af GPS system. så kunne jeg godt tænke mig at vide hvad det lands almindelige befolkning synes om det. kan jeg så ringe og snakke med nogle jeg kender derfra? hvilken metode er det? og det er jo blot et par personers holdning, kan jeg g... -
FSA 2014
ForumindlægHar i denne uge skulle trække op til FSA, og trak historie og mundtlig engelsk. Hvad har I trukket? - og er i glade for det? :) -
Hjæælp. Nogen der har lavet fp9 matematik december 2018??
ForumindlægNogen der har lavet fp9 matematik december 2018. Hvis ja kn jeg så ikke få et billede af den??? -
Latin eksamen gode råd søges!!
ForumindlægJeg er så "heldig" at jeg skal op i latin her i 1.g på c niveau.. Jeg skal op her på tirsdag og jeg er endnu ikke begyndt at læse, aner ikke hvordan jeg skal håndtere det.. altså skal jeg kunne hver sætning udenad, både med oversættelse og analyse? eller skal jeg bare lære mine grammat... -
Laserlys mod spejl eksamens opgave
ForumindlægHej, jeg er i færd med at læse til Fysik A eksamen, under min forberedelse har jeg stødt på følgende opgave... http://imgur.com/a/m65zB opgave a og b løser jeg uden problemer, men da jeg når til c regner jeg kraften ud med følgende formel: P=F*c hvor c er lysets hastighed. ifø... -
Uddannelse
ForumindlægHer efter sommerferien begynder jeg i niende klasse (undskyld jeg skrev syvende i starten, men det var for at få uddybet nogle ting ang. Pythagoras). Derved begynder tankerne, idet jeg skal op til eksamen om et år, og skal til at finde ud af hvad jeg vil. Men hvad er det egentlig jeg vil?- Jeg el... -
dialog med læren under eksiminationen
ForumindlægHej :)JEg sidder her og er igang med at forberede mundtlig matematik eksamen, og jeg synes virkelig det er SVÆRT..Der er nogle ting jeg er i tvivl om.. blandt andet er jeg meget usikker på hvad jeg skal vise/bevise på tavlen og hvad jeg "blot" skal vide og kunne snakke med min lære om u... -
Hjælp
ForumindlægHvordan læser man bedst op til eksamen i følgende fag. Dansk A (Mundtligt) Samfundsfag (Mundtligt) Matematik A (Mundtligt) EP -
Jer der har været oppe til AT-eksamen
Forumindlægblev i afbrudt under jeres "tale" de første 7-8 minutter? hvad spurgte de ind til i diskussionen? -
Klage vedrørende skriftlig dansk eksamen?
ForumindlægHej allesammen Har lige fået karakterer for afsluttende skriftlig eksamen STX 2019. Jeg har fået 4 i dansk for mit essay om "Meningsdannelse på de sociale medier", hvor jeg ellers plejer at få væsentligt højere karakterer. Jeg overvejer derfor, om jeg skal klage, men vil lige høre je... -
Kemi A,, årsprøve?
ForumindlægHvis jeg har kemi A, skal jeg så op i skr. årsprøve i 1.g? -
AT eksamen i religion - uden inddragelse af en religion?
ForumindlægHej Jeg skal til AT eksamen om lidt, og har skrevet om stamcelleterapi i biologi og religion. I religion har jeg udelukkende brugt pligt- og nytteetik til at diskutere anvendelsen af stamcelleterapi, men har ikke inddraget nogle religioners holdning til dette i min synopsis. Er det nok inddrage... -
Engelsk eksamen - Spørgsmål man kan trække?
ForumindlægHej. jeg skal snart op til eksamen i engelsk. jeg har styr på min outline og det, men så er der jo det med at man trækker et spørgsmål, om et af de overordnede emner som man har haft gennem 9. klasse. Er der nogle som allerede har været oppe, som kan forklarere hvordan det foregår, og skal ma... -
Skriftlig Matematik STX A niveau 2009 DECEMBER
ForumindlægHej alleammen hvor kan jeg finde eksamnessætet: Skriftlig Matematik STX A niveau 2009 DECEMBER??? -
Dilemma: "samfundsøkonomi (polit) eller matematik-økonomi??"
ForumindlægHej alle sammen Jeg skal om få dage blive student og jeg overvejer at læse økonomi ELLER matematik-økonomi på enten kbh universitet eller Sdu (odense). Mit problem er at jeg ikke rigtig kan bestemme mig om det bliver det ene eller det andet. Jeg har en pæn interesse for både matematik og økonomi....
