Søgning på: matematik aflevering golf. Resultater: 19721 til 19740 af 39512
-
Lineær funktioner/Lineær programmering
ForumindlægHej alle. Jeg sidder med en aflevering til iaften kl 23:59, og jeg er kommet i tvivl med følgende spørgsmål: Vis hvordan man beregningsmæssigt bestemmer skæringspunktet mellem 2 linjer på et eksempel efter eget valg. Er der en som lige kunne smide et eksempel samt hele beregningen??? :) -
fysik a 2011 eksamen
Forumindlægnogen der kan hjælpe eller nogen i den stil ? ( fredag den 27 . maj 2011 ) eller hvis i har jeres svar liggenende daj eg ikke kan finde ud af 3 opgaver. og har fået hele sættet som aflevering. -
hvordan finder man den modstående katete til v?
ForumindlægHeej (: Jeg har brug for noget hjælp til en aflevering (: Jeg kender vinkel A, som er 3,2 grader, så kender jeg hypotenusen/c som er 4,2. hvordan udregner jeg så den modstående katete/b? tak på forhånd :D -
hjælp til funktioner
Forumindlæghej kunne virkelig godt bruge hjælp til en opgave om funktioner i mattematik mig og en veninde sidder her og kan ikke rigtigt finde ud af b'eren i opgaven og ved heller ikke helt om a'eren er rigtigt og da aflevering er til imorgen håber vi virkelig at der er nogle som kan hjælpe :) -
Bestem vinkelA i en trekant med x-værdier
ForumindlægHej, jeg har brug for hjælp til denne opgave, som er en del af en aflevering.. I en trekant ABC er AB = x, BC = x/3 og AC = 3x/4 a) bestem vineklA b) bestem x, når arealet af trekanten er 13. -
NADPH+ H+ til NADP... hjælp!
ForumindlægHej alle, jeg har vedhæftet et dokument med 1 af 4 opgaver jeg har i min aflevering. Dette er så opgave 4, den sidste - som jeg har problemer med. Nogle der kan hjælpe mig med at give en god og grundig forklaring til opg.a? TAK! -
FSA
ForumindlægHey allesammen. Sidder med en aflevering fra FSA, nogen der har lavet den der hedder 4. Kædepumpen. spørgsmålet lyder: På en time pumper nogle elever 3 m3 vand op med pumpen 4.7 Hvor mange omdrejninger har de gennemsnitlig foretaget i minuttet? -
[RETTELSE] Engelsk oversættelse.
ForumindlægEr der nogen, der gider at rette min engelsk oversættelse? Jeg har oversat afleveringen fra Dansk til Engelsk, men mangler jeres ekspertise. Jeg kan sende den til jeres mail, så smid jeres mail herinde, hvis i kan :) -
respiration
ForumindlægHej alle :-) jeg har brug for noget hjælp til en biotek aflevering, og har lidt svært ved noget kemi, så håber at i kan hjælpe mig ;-) Hvor mange mol CO2 dannes der ved respiration af 200g glukose? Tusind tak på forhånd :-) -
Kvadratsætninger
ForumindlægHej jeg har denne aflevering hvor jeg skal omskrive til cirkelligningen, vi har lavet opgaver som er på det første billede vedhæftet, men her i opgaven er der en værdi uden y eller x men bare tal, skal det så bare over på den anden side af lighedstegnet inden man gør det samme som i det første bi... -
HASTER: tysk hjælp
ForumindlægHejsa - jeg har en tysk aflevering som jeg meget meget meget gerne vil have rettet for grammatiske fejl. Jeg er ikke ligefrem nogen haj til tysk grammatik, men jeg er heller ikke helt elendig! - så den ville godt kunne rettes på under 10 minutter :-). Den er på 200 ord. Pleeeeeas - hjælp mig. -
hjælp til en opgave
ForumindlægHej alle.. Jeg vil høre, om der nogle der vil være så sød og skrive deres email, så jeg kan sende en tysk aflevering som du kan prøve at se på.. det er ikk meget og det vil nok ikk tage så lang tid for dig.. det vil være en rigtig stor hjælp.. :) -
Reaktionsskema
ForumindlægHej, Jeg har denne aflevering over det her forsøg, hvor jeg i min efterbehandling skal afstemme reaktionskkemaer, dog er jeg ikke sikker på at jeg har gjordt det rigtigt, så ville gerne høre/læse hvordan andre ville havde gjordt det. Reaktionerne der skal afstemmes er langt som en vedhæftet fil... -
Retvinklede trekanter, eller?
ForumindlægHej. Jeg går på 1. år på HTX i Esbjerg og har haft om Sinus cosinus tangens og pytagoras, så giver vores lærer os en aflevering hvor vi skal bruge matetmatik fra retvinklede trekanter til at løse opgaverne. -
Reaktionsskema HASTER
ForumindlægHej jeg sidder med en aflevering, hvor vi skal skrive reaktionsskemaer udefra tekst, men kan ikke rigtig finde ud af det. håber, at der er nogen, der kan hjælpe. Det skal siges, at det ukendte stof er saltet Fe(NO3)3. på forhånden tak -
Reaktionshastighed, hjælp! kun en opgave
ForumindlægHej, nogle herinde, der er god til kemi, der kan hjælpe mig med den vedhæftede opgave? Det ville jeg sætte pris på! Det er kund en opgave jeg mangler, så er min aflevering don! Håber nogle vil hjælpe mig! -
Vil du hjælpe mig? :-)
ForumindlægHej alle I mennesker derude.... Jeg sidder her, og skal sende en aflevering kl 23... Opgaven gik ud på, at vudere skrive på en stil.. Så... Er der en, der gerne vil se noget engelsk igennem for mig? Det drejer sig om en tekst, der er mindre end 1 a4 side. Det vil være en stor hjælp :-) -
reducering
Forumindlægsidder her og laver aflevering, har ingen ide om hvordan man reducere! sidder med disse 3 spørgsmål 1). 9x+(3-4x) 2). 15x-(8x-6)+3 3). 2 gange(4x+9-18 hjælp miig! på forhånd tak :-) -
Ligning og ligningssystemet
ForumindlægBrug for hurtig hjælp til ligning og ligningssystem - aflevering i morgen. Løs ligningen 0,84 - 4,98 = 7,3 - 4,34 X 4X Løs ligningssystemet: 4X - 5Y = 8 3X + 4Y =10 Tak for hjælpen -
RETTELSE AF RAPPORT. HJÆLP!
ForumindlægJeg har en kemi-aflevering til i morgen tidligt. Jeg vil bare gerne være sikker på, at mit teori-afsnit samt resten af indholdet passer sammen, og at det er korrek info. Hjælp gerne. Tak på forhånd. Filen er vedhæftet.
