Søgning på: matematik a noter skriftlig. Resultater: 19761 til 19780 af 168518
-
differentialligning
Forumindlægnr 5179 i eksamensopgaver i matematik - den er lidt svær at skrive. Sidste delspørgsmål hvor man skal bestemme den eksakte værdi for a....Hvordan kan det være at den generelle løsning for g er:g(x)=c1 * e^(sqrt(a)*x) + c2 * e^-(sqrt(a)*x)Hvor kommer kvadratroden fra?? Har fået af vide at det var ... -
struktur af læsning
ForumindlægHej Hvordan vil i strukturere en dag med læsning? Synes ikke jeg kan læse ordentligt i løbet af dagen. Hvordan læser i? altså med hensyn til pauser, hvor mange timer/minutter i læser af gangen og alt det er. Vil gerne have lært som meget som muligt i løbet af en dag. Hvor mange timer er det o... -
er der nogen ved hvad 3.g studentereksamen dansk stilhæfte emnerne bliver i år 2004?
Forumindlægskriv venligst. jeg ville sætte pris på det. -
Eksamen!!
ForumindlægHej allesammen, Er der nogle af jer der har mulighed for at kigge på en besvarelse af den skriftlige eksamen: 14. august 2014. Jeg har alle de uden hjælpemidler rigtige regner jeg med, men hvad tror I min karakter kommer til at ligge på? Den er vedhæftet. -
Tyngdepunkter
ForumindlægHej med alle jer :) Jeg er gymnasie elev på HTX og matematik på A, og sidder her med det skriftlige oplæg til eksamen på Fredag, jeg går ud fra at der er andre der sidder i sammen situation som mig. Jeg sidder med et problem og tror ikke jeg har lavet opgave 5 rigtigt. Jeg vil derfor anmode om... -
Engelsk rettelse
ForumindlægHej, er der ikke lige nogen der gider kigge på disse her sætninger og eventuelle rette dem for fejl?!Tak på forhånd.Engelsk oversættelse: 1.He could not sell his article.2.May we send them a bill? 3.We cannot send the package in this week.4.You may pay the bills now.5.You must pay for his helps.6... -
Rette sætningerne..
ForumindlægHej, jeg skal rette nogle sætninger og forklare rettelserne på dansk. - If i continued reading at this speed, there were every possibility of my finishing the book in time for the test. - The audience is reminded of that smoking is not allowed during the show. Her har jeg fjernet "of": ... -
Dansk eksamen?
ForumindlægHej. Kan i fortælle mig hvordan dansk eksamen foregår? Både mundtligt og skrifligt? Jeg er i gang med Dansk A (HF), og vil gerne have en strategi for hvordan jeg klarer mig bedst muligt. Tips til at klare sig så godt som muligt til den mundtlige eksamen? Tips til at klare sig så godt som mulig... -
Hjælp til skolen
ForumindlægHej SP. Jeg vil gerne blive bedre i nogen fag, som fx Dansk, Matematik, Biologi, Engelsk, Fysik-Kemi osv. Har i nogen hjemmesider man kan bruge? Helst nogen hjemmsider som alle kan bruge og er gratis. Ellers så nogent tips og tricks til hvordan i måske blev gode til det? :) Mvh -
FSA Mat. Mdt. Hvordan forgår det?
ForumindlægHvordan foregår FSA i mdt. mat? Trækker man bare et spørgsmål der skal besvares, eller? Og hvad burde man i øvrigt læse på? Er der noget bestemt der 100% vil dukke op? -
hyperboloider
ForumindlægHar nogle af jer noter til hyperboloider? Altså formel og hvordan man anvender det praksis. -
Adgang til eksamenssæt
ForumindlægHej Nu ved jeg godt, at eksamenssæt ikke må deles, men hvordan får jeg så fingrerne i de nyere opgaver (2016-2018) for Matematik A på STX? -
Mat/fys/kem - Studieretningsprojekt
ForumindlægHej, jeg skal skrive studieretningsprojekt i to af fagene matematik A, fysik A og kemi B. Er der nogen som har et emne som de bare synes er vildt spændende eller bare har en god ide til hvad man kan skrive om? -
Skr. årsprøve tilbage?
ForumindlægFår man sin skr. årsprøve og eksamen tilbage, eller får man bare en karakter? -
Karaktergennemsnit
ForumindlægSpørgsmålet er gældende for den gamle gymnasie-reform. Når man skal afrunde karakterer til at finde sit gennemsnit, hvor mange decimaler gælder så med? Hvis gennemsnittet fx er 9,788, rundes der så op til 9,8?? Hvis snittet er 9,75, rundes der så også op til 9,8? -
hvis man har dumpet nogle fag
Forumindlæghej jeg har dumpet tre fag hvad gør jeg så? jeg skal søge ind til vidergående uddannelse men alle min fag skal være bestået . er der noget jeg kan gør i somme ferien? evt tage somme skole eller sådan? -
undervisning søges
ForumindlægHejJeg søger en som kan hjælpe mig med matematik på A-niveau, samt fysik og kemi dog primært Matematik. Du skal være sikker i din viden og være god til at lære fra dig. Jeg tænker på ca 2 timer 1 til 2 gange om måneden til jeg mener at have styr på det. Skriv din mail her så kontakter jeg dig sna... -
the man who loved flowers
Forumindlæghej er her nogen der har læst novellen the man who loved flowers, som kan fortælle mig buskabet i teksten og generelt hvad kan man sige om sådan en underlig novelle...??og hvis der nogen der har noter dertil, vil det være super ??? -
Engelsk FSA 2008
Forumindlæg -
Skr. eks B
ForumindlægKortfattede resultater for dagens eksamen i B-niveau, ny ordning. Der tages forbehold for regnefejl, trykfejl og søvnige perioder... Opg. 1 (y+x)/y Opg. 2 f'(1)=5 y=5x+6 Opg. 3 a=2 og b=5 Opg. 4 |BC|=8 og |B'C'|=12 Opg. 5 I=e-0,5 Opg. 6 a) 69550 er antallet af biler der var blev...
