Søgning på: matematik fp10 maj 2020. Resultater: 19761 til 19780 af 34067
-
ti-89 lommeregner
Forumindlægjeg sælger en ti-89 lommeregner, som er velholdt. ink. introduktionsbog, vejledningsbog, USB, CD. 300 kroner. -
TI - 89 Titanium
ForumindlægHej. Jeg har en TI 89 titanium der er 2 år gammel, men rigtigt aldrig brugt. Der medfølger USB stik og manualer, linkkablet er desværre bortkommet ellers fremstår den i perfekt stand. Den sælges for 750,- incl. forsendelse. Mvh Søren -
faktor opløsning af fjerdegradspolynomium
Forumindlægfoklar venligst trin for trin ..kan bare ikke find ud af det here 1. f(x)= x^4 - x^3 - 7x^2 + x + 6 2. p(x)= 100x^4 + 900x^3 - 2300x^2 - 900x + 2200 -
isoler x?
Forumindlægisoler x i udtrykket d+bx=ax+c for hvilke værdier af a og b kan det ikke lade sig gøre?? Vil gerne have mellemregninger med -
mat_terminsprøve A
ForumindlægHej SP! :) Jeg hr snart terminsprøve i matA, men ved ikke hvordan jeg skal øve mig? :S plz hjælp! det er vigtigt for mig, at får en god karakter, da jeg skal nu overbevise min mat lærer at jeg KAN mat til 10 eller til 7-tal og ikke til 02!!! :S I må hjælpe mig!! -
hjælp
ForumindlægSæt ring om to tal som har en differens på 90. -50, -20, 10, 90, 80, 40. Er det så 80 og 10? -
i tvivl om muligheder
ForumindlægHej. Jeg har nogen forskellige spørgsmål. 1. Ved nogen af jer, hvad der sker, hvis man ikke dukker op til sine skriftlige eksamner i 3.g ? Får man -3 som karakter eller skal man bare tage faget om på på HF-enkeltfag eller lignende efterfølgende? 2. Kan man skifte fra gym til erhvervsuddannels... -
mundtlig eksamen
ForumindlægHej, jeg ved det her er et dumt spørgsmål men jeg er sindssyg desperat lige nu og min eksamen er imorgen kl. 8:00 kan nogen lave en "disposition" for mig over de her emner som jeg har linket lige nedenunder? Vil sætte den største pris på det. Har ikke råd til at dumpe, eller min mor... -
Trigonometriske funktioner
ForumindlægHej.. Jeg har fået en opgave som lyder følgende: "Bestem i intervallet [0;2pi] ligningen: Sin 2t = 0,4315" Er der nogen der kan hjælpe med den? På forhånd tak :) -
Dansk - Lektiehjælp
ForumindlægJeg mangler hjælp til nogle danskopgaver. 50 kr. per opgave. -
Hjælp <33
ForumindlægJeg har faktisk et til spørgersmål. ? Mette arbejde og fik 4000 kr om månden. men så fordobbler de lønen 25 % mere. og nogen par måndre efter fordobbler de 50 % mere. hvor meget tjerner hun så om månden med procent .??? Ps. skriv hvad du gør :D -
PLEASE HJÆLP, DET HASTER! -det går meget hurtigt.
Forumindlæghvad er 184 cm i cm3 ? -
observationer
ForumindlægEr der nogle der kan hjælpe med at forklar diskrete observationer og kontinuerte observationer, og evt. give et eksempel på en diskret stokastisk variabel og en kontinuert stokastisk variabel? Jeg vil sætte kæmpe pris på hjælpen, på forhånd tak :) -
equation
ForumindlægJeg er så træt at af og finde gange tegnet i den lille boks hver gang, når jeg er inde i Word equation. Kan man ikke lave en hurtigt gennemvej? -
Tæller alle A fag dobbelt til mundtlig eksamen
ForumindlægTæller alle A fag dobbelt til mundtlig eksamen i 3.g? -
Beregning af resistanstemperaturkoefficient
ForumindlægJeg har et datasæt vedhæftet. Jeg har lavet en graf: temperatur langs x; resistans langs y. Jeg skal beregne resistanstemperaturkoefficient. Jeg prøvede at lave en lineær regression, men hældningen er åbenbart ikke resistanstemperaturkoefficienten, fordi resultatet burde være noget i retning af... -
Minusse med brøker.
ForumindlægJa. mit spørgsmål lyder sådan : hvordan minusser man med brøker'? altså ved f.eks. 2/3 plus 3/4 så siger man jo 3 x 3, 3 x 4 og bagefter 4 x 3, 4 x 2. og så plusser man er det samme pointe ved minus?ganger man bare sammen og så minus. -
Kvardratsætninger
ForumindlægFortæl mig om jeg gør det rigtigt el. forkert og i så fald hvad det er der er forkert... 2(x-y)2 - 2x(x-y) 2(x2+y2-2xy) -2x(x-y) 2x2+2y2-4xy -2x2+2xy = 2y2 - 2xy På forhånd tak -
Hjælp til opgave! haster..
ForumindlægHej alle :) har fået en lidt dum opgave i min aflevering, som jeg simpelthen ikke kan løse. Opgaven lyder: Betragt produktet af brøkerne: 3/2 gange 4/3 gange 5/4 ...a/b = 9 Hvad er summen af a og b? Håber virkelig, at der sidder nogle kloge hoveder, der kan hjælpe mig. Hilsen den forvirrede -
omvej til jordemoder uddannelse.
ForumindlægHej! Jeg er en pige som brænder rigtig rigtig meget for at komme ind på jordemoderudd. Men jeg har ikke gennemsnittet nok kan jeg allerede se. Men jeg vil virkelig virkelig gerne efter gym, eller bare sådan at jeg er sikret. Mine 2 veninder ville medicin fra starten men de blev ikke optaget, så ...
