Søgning på: psykologi eksamen b. Resultater: 19761 til 19780 af 114953
  • DET DOBBELTTYDIGE TILFÆLDE

    Forumindlæg
    Jeg sidder og er ved at forberede til mundtlig eksamen matematik b. Jeg er i tvivl om hvad dette: sin(180-v)= sinv præcist er, er det det dobbelttydige tilfælde? Og hvis ja, ville jeg sætte meget stor pris på hvis der var en der kunne hjælpe mig med en definition og bevis for det. På forh...
  • Eksamensopgave hjælp

    Forumindlæg
    Goddag.. Jeg kunne godt bruge noget hjælp til opgave 3 nummer c.. Har fået opg a til 0,2 og b til 9, hvis det ku hjælpe: url: http://us.uvm.dk/gymnasie//almen/eksamen/opgaver/2000/2000-10-2.pdf
  • Hjælp til biologieksamen

    Forumindlæg
    Hej! Jeg skal op i Biologi B 24 timers eksamen. Jeg trækker d. 12 juni og skal op den 13. Jeg er meget interesseret i at få en der har styr på biologi til at hjælpe mig. Jeg er selvfølgelig ville til at betale. Venlig hilsen Rachel
  • binomialfordeling

    Forumindlæg
    Nogen der ved om man kan komme op i binomialfordelingen i skriftlig eksamen stx på B niveau? Har nemlig aldrig set nogen eksamensæt om det. Indenfor statistik er der vel egentlig kun chi i anden test og goodness of fit?
  • Nemt og hurtigt spørgsmål - har du et eksamenssæt?

    Forumindlæg
    Jeg sørger et gammelt eksamenssæt med tekster osv. som jeg kan øve mig på, før jeg skal op til den skriftlige engelsk eksamen på fredag, det er engelsk b stx, hvis du kunne havde sådan et sæt, er du simpelthen dagens helt :)
  • AT - Empiri

    Forumindlæg
    Hej jeg skal snart til AT-eksamen, men jeg har stadig ikke forstået, hvad der helt menes ved ordet empiri, og hvordan jeg skal snakke om begrebet? Jeg skriver i fagene historie A og fysik B På forhånd tak!
  • Matematik mundtlig opsætning

    Forumindlæg
    Hejsa jeg skal til matematik mundtlig eksamen B, her om 2 ugers tid. og jeg skal skrive nogle dispostioner til mine eksamensspørgsmål, er der noget der har ideer eller evt. gamle dispotitoner over hvordan man sætter sådan en disposition op? mvh mig :-)
  • Cosinusrelationerne opg. 8.13

    Forumindlæg
    8.13 , b) |AC| problemer med udregning (forbedrelse til eksamen) Billede er vedhæftet, vær venlig at løse opgaven og samtidig hvis step by step hvordan du kom fra til resultatet. AC skal give 6,2 -tak
  • Fysik - Energi og energiomdannelse

    Forumindlæg
    Skal til mundligt fysik b, eksamen og har fået et spørgsmål om energi og energiomdannelse. Er der en der ligger inde med en disposition til netop det emne "energi og energiomdannelse" som jeg kan få lidt inspiration af? For ved simpelthen ikke hvad jeg skal komme ind på.
  • Karakteristiske rektioner?

    Forumindlæg
    Hej skal op til eksamen i kemi B snart og et af eksamensspørgsmålene indeholder følgende: "Du skal fortælle om Alkoholer og deres karakteristiske reaktioner " Hvad betyder karakteristiske reaktioner? Er det bare de reaktioner der kan laves med alkoholer?
  • Reaktioner

    Forumindlæg
    Hej SP Jeg skal til eksamen i kemi B i morgen, og jeg vil høre, om der er nogen, der kan give mig en (uddybende) forklaring på de organiske reaktionstyper, dvs. hydronolyse, kondensations-, substitutions-, eliminations- og additionsreaktion? Tusind tak på forhånd! :)
  • Afsat effekt og Afsat energi

    Forumindlæg
    Hej alle, Jeg skal til fysik B-niveau eksamen Vi har et emne der hedder Elektricitet herunder et stikord der hedder "Afsat effekt og Afsat energi" - Jeg kan virkelig ikke komme videre, jeg ved hvad effekt og energi er. Men når det er afsat? Søger hjælp :)
  • hjælp til fortolkning

    Forumindlæg
    hejsa jeg sidder her og skal op til eksamen i morgen, men der er dukket et spørgsmål op jeg har prøveform B, og jeg har valgt Drivhuset, fortolkning af teksten? er der nogen der kan fortolke drivhuset, har selv svært ved det? på forhånd tak :-*
  • Hvad betyder v<<c

    Forumindlæg
    Jeg skal til eksamen i fysik b på onsdag, og er igang med at læse om dopplereffekt og universet.. Der står i min fysikbog at den klassiske dopplereffekt kun gælder når v<<c Betyder det bare at v skal være større end c?
  • χ2-fordelingen sammenlignet med binomialfordelingen

    Forumindlæg
    Dav, Jeg er ved at forberede mig til mundtlig eksamen i matematik B, og har et spørgsmål om χ2-fordelingen. Det lyder således: Gør rede for, hvor χ2-fordelingen bruges, og hvorfor binomialfordelingen ikke kan bruger der. Nogen der forslag til, hvad man svarer til spøgsmålet? ...
  • Redoxreaktioner

    Forumindlæg
    Hej Jeg skal op til kemi på b-niveau eksamen allerede imorgen, men jeg har problemer med redoxreaktioner. Hvis der er en der ville forklare ville det være virkelig rart, eller evt. et dokument eller link, som er godt at kigge på. På forhånd tak vh. Hans
  • To tekster

    Forumindlæg
    Hej allesammen Imorgen skal jeg op til min sidste eksamen i engelsk B. Og jeg skal trække en eller flere tekster, - men jeg er i tvivl om hvad man skal, hvis man trækker 2 eller 3 tekster, er der en der kan hjælpe mig med det. På forhånd tak :-) vh. Hans C
  • Lektiehjælp

    Forumindlæg
    Hjælp... Jeg søger en kvinde som er god til at lære fra sig i matematik, hvad angår teknik og regneregler. En der simpelthen kan forklare matematik som hvis det var et barn der skulle forstå det... Niveauet starter fra FSA udvidet og skulle helst tilsidst kunne tage en eksam på B-niveau. ...
  • Polynomier

    Forumindlæg
    Hej, jeg er tager i øjeblikket mat B på et tre ugers forløb, og var desvære syg da læreren gennemgik hvordan man bestemmer fortegn for forskriften i polynomier. Skal trække eksamens spørgsmål imorgen så håber meget at nogen kan hjælpe:)
  • andengradspolynomier

    Forumindlæg
    jeg skal til mdt eksamen imorgen i mat(B) og cykler rundt i følgende begreber, derfor: er der ikke nogen der ville definere begreberne definitionsmængde - værdimængde - løsningsmængde samt evt. skrive kort hvordan man finder dem og hvad de bruges til - bare ganske kort om de tre ting :) på forh...