Søgning på: bioteknologi eksamen 2012. Resultater: 19781 til 19800 af 35989
-
Hjælp til Terminsprøve.. Nogen der kan hjælpe med eksponentielt voksende funktion?
ForumindlægHej..Jeg skal snart til terminsprøve i mat 2-årigt forløb til B-niveau..Nogen der kan hjælpe mig med denne opgave?Det er en opgave under Uden hjælpemidler delen, så kunne godt bruge lidt råd..Jeg sidder og regner et gammelt eksamenssæt og har bare brug for lidt hjælp til hvordan denne opgave skal... -
årsprøve karakter
Forumindlæghvor meget tæller årsprøve karakteren?jeg er virkelig helt nede, for har klaret mig såååååå dårligt til årsprøven :'( jeg gik helt sort, fik kun skrevet mewget meget lidt....får lyst til at droppe ud af gymnasiet :'( -
1/2 karakter
ForumindlægHej venner!Jeg skulle bare høre om at:Fagene Musik, Idræt og Billedkunst tæller som 1/2 karakter .. betyder det så at man skal addere de tre tal og dividere med 1,5 ??eller det er bare mig der er helt galt på den?? :Stak på forhåndmvh Buzz -
11-13????
ForumindlægHej...Jeg skal op i mat b-niveau på tirsdag... JEg satser på mindst et 11tal, men hvordan kan amn få et 11-13tal???Hvad skal der til???For det er vel ikke nok bare at kunne beviserne... Men hvad hvis man er god til at kæde det sammen, og har et godt overblik??? Vil virkelig gerne have et 11tal, o... -
At synde
ForumindlægVi kom til at tale om snyd i min klasse i dag. Vi talte om at man kunne vel tage et Mobilt Bredbånd med og koble det til sin computer. Til mundtlig dansk A. Man har jo en time forberedelse. Der kunne man vel, gå på nettet og komme ind og finde den analyse og fortolkning af den tekst man skal op i... -
Hvad bestod jeres 9.kl pensum af ?
ForumindlægHeej .Jeg tænkte på om der var nogle der ville fortælle mig hvad deres 9.klasses pensum bestod af i fagene ; historie, biologi, fysik/kemi, geografi og samfundsfag .. ??Bare sådan generelt de vigtigste emner og så videre .. -
Elevtid -> tid man faktisk bruger
ForumindlægHvis ens skole bruger Lectio (en hjemmeside til skemaer, fraværsindberetning, karakterer, opgaver, forældrekonsultationer etc.) kan man se, hvilke opgaver man har fået for, og hvor kang tid man skal bruge til den - de, der står under elevtid.Men ofte bruger jeg meget længere tid til en opgave end... -
Yndlingsfag..
ForumindlægOkay folkens!!Nu er der et forum hvor vi alle går og brokker os over vores hadefag..Så.. Hvad er yndlingsfaget? -
Efter 3.g?
ForumindlægHej.. Hvad skal i, gymnasielever efter 3.g?det ku være spændende at vide (: -
Jura-studiet
ForumindlægHej Studi...Jeg er lige blevet færdig med 3.g og vil til at læse jura næste år. Men ved ikke hvilket universitet det er bedst at studerer på. Vil tro undervisningen på jura er tilpas regelret til at undervisningen er nogenlunde ens, passer det?Kom gerne med hints fra jurastudiet.../Casper -
Maple løsning af differentialligningssystemer
ForumindlægBøvler lidt med denne gamle calculus eksamensopgave. Forelæseren har gennemgået opgaven og fik, at der skulle skrives 0 i boksen. Som det ses af vedhæftede får jeg det til at der skal stå 2. Vil gerne kunne løse denne slags i maple, da det føles langsomt uden. Er min fremgangsmåde korrekt? -
hvordan er det at læse jura?
ForumindlægHej jeg vil gerne læse jura og jeg har lige nogle spørgsmål til selve studiet. hvor mange eksamener har man om året og får man standpunktskarakter, og hvor meget betyder karakterne for ens jobs muligheder? Jeg har hørt, at studiet er hårdt og måske også lidt tørt, men indebærer det, at man konsta... -
Tage 1.g om
ForumindlægHejsa, Jeg er en dreng på 17 år, som går i 1.g. Jeg har det problem, at jeg er endt ud med dårlige årskarakter, fordi jeg ikke har taget mig sammen og har pjækket en del her på det sidste(uansvarligt af mig). Jeg startede 1.g med at tage det seriøst, men jeg syntes at det var alt for nemt og ... -
11 i religion C
ForumindlægHej med jer Jeg synes faget Religion på C er et utroligt interessant fag. Jeg læser med glæde alle teksterne og bruger gerne også meget arbejde i de ting, vi laver på klassen. Jeg fik 10 til sidste standpunktskarakter her engang i efteråret. Nu kommer det store spørgsmål så: Er der nogen af jer,... -
Jura hjælp.
ForumindlægJeg er en dreng der går på HF er færdig om 1 år. Jeg vil godt ind og læse jura bagefter eller måske lige vente et år inden jeg begynder.. Mit spørgsmål er så: Jeg vil være 23-24 år når jeg starter på jura studiet, og 28-29 år når jeg er færdig uddannet. Er min alder en stor ulempe når jeg skal ... -
Dumpede fag
ForumindlægOkay - ikke fordi jeg er nervøs eller noget.. men jeg fik lige at vide at man max. må dumpe 3 fag, ellers dumper man hele gymnasiet uanset ens gennemsnit.. Er det virkelig rigtigt? Det lød bare helt latterligt i mine øre, men jeg blev jo lige i tvivl. -
Energiomdannelser!?
ForumindlægHvad kan man sige om energiomdannelser?.. Og hvad er det ? Er i gang med de 24 timers forberedelse jeg har til min fysikeksamen i morgen :) Opgaven lyder således: Energi - Energi i hverdagen Stikord: Energiomdannelser, elektrisk energi, effekt, varmeenergi, andre energiformer, øvelsen "ny... -
Sammenligninger mellem religioner
ForumindlægEr der nogen, der har nogle gode forslag ang. sammenligning mellem forskellige religioner? Vi hat haft om islam, buddhismen og kristendommen. -
Dropper ud ..
ForumindlægJa, de sidste uger er gået af H til så nu dropper jeg ud. Jeg studerede Matematik med Fysik som sidefag, men nu orker jeg ikke mere, så jeg får heller ikke brug for studieportalen mere. -
plakat
Forumindlæger der nogen som kan hjælpe mig omkring hvordan man stiller en plakat op , hvor meget skal der stå og skal det være med overskrift.
