Søgning på: matematik b eksamen 2017 hhx. Resultater: 19781 til 19800 af 130298
-
Mundtlig engelsk eksame!
ForumindlægHej folksen! jeg skal op i mundtligt engelsk i morgen i mit selvvalgte emne ''homeless people''. hvor jeg skal snakke om det i 5 minutter. men der er bare et problem, jeg er møg glemsom. så er der ikke nogle som har en ide til hvordan jeg kan huske det udenaf? kunne være til en st... -
EUKLIDS ELEMENTERS BETYDNING FOR DEN SENERE MATEMATIK
ForumindlægHej, der der nogen der ved hvilken betydning Euklids Elementer havde for den senere matematik? Det haster, da jeg skriver SRP opgave. Please en eller anden heeelp -
find et punkt , der ligger lige langt fra a og b
ForumindlægHej, Jeg har 2 punkter, a og b på 2. aksen. Jeg skal finde et punkt, C, der ligger lige langt fra a og b. Nu ved jeg ikke om der er nogen, der kan svare på det, når der ikke er noget billede. Men hvordan kan man finde det punkt. Kender I nogle formler? -
matematik fsa 08
Forumindlæghej fooks jeg har problemer med fs matematik (08) bermuda trekanten opgave 1.4 opgaven lyder "omregn kvadratets sidelægde til målestoksdoeholdet 1:15000000 og indtegn kvadratet i bermudatrekanten sidelængden på kvadretet er 22000 km2 tak på forhånd :) -
B(t)=100*e^0,486*t
ForumindlægHej alle, Jeg har en aflevering for hvor jeg har virkelig svært ved en af opgaverne. Jeg håber at der er nogen som har tid til at hjælpe. I en næringsopløsning kan antallet, B(t), af bakterier t timer efter et forsøgs begyndelse beskrives med B(t)=100*e^0,486*t Hvor mange bakterier er der i op... -
Find a og b, når der oplyses ekstrema (differentialregning)
ForumindlægHej SP! Jeg er i tvivl om, hvordan jeg skal løse denne type opgaver. "En funktion er givet ved f(x) = 2x3+ax2+bx-5, hvor a og b er konstanter. Bestem værdien af a og b, når det oplyses, at f har lokalt maksimum i x = -5 og lokalt minimum i x = 4" Umiddelbart tænker jeg, at man først ... -
FSA 2010! Skal op til eksamen om 2 timer!
ForumindlægNogen der har været oppe til biologi eksamen? Vil i ikke fortælle hvad den handlede om?! please! Mange tak! -
(a^2-b)* øverest på første brøkstreg (b^-a) nederest på første brøkstreg (a-b) - ny brøkstreg øverest 4 og nederest (a+b)
Forumindlægnogen der kan hjælpe. mvh k -
Sætte udenfor parentes, x^2-2bx+b
ForumindlægEr der nogen der kan hjælpe mig med, hvordan jeg løser denne her opgave? Jeg skal sætte udenfor parantes; x2-2bx+b Og også lige denne her: x2-a2 -
engelsk b 2009 august HF uden hjælpemidler
Forumindlæghej er der nogen der sidder med denne opgave? engelsk b 2009 august HF uden hjælpemidler -
Eksponentiel model - En der kan hjælpe mig med denne opgave fra b-d?
ForumindlægDer er naturligvis prestige i at være den person, der har opholdt sig længst tid i rummet. Tabellen nedenfor viser flere rekorder for at have opholdt sig flest døgn i rummet sat i perioden 1962 til 1979. År efter 1962 0 1 3 7 9 11 15 16 17 Antal døgn 3,93 4,96 13,77 17,71 23,32 84,05 96,42 13... -
Mundtlig Eksamen - Avis artikkel
ForumindlægHej alle sammen! Jeg skal op til termins prøver her om en 14 dages tid. I mundtlig dansk trak jeg ''Det står i Avisen'', og skal altså op i en avisartikkel. Det er ikke lige min stærke side - jeg er mest til noveller, eventyr og lignende. Jeg tænkte på, om nogle af jer ... -
HTX Fysik A eksamen
Forumindlæger der nogen som ved hvordan eksamen til Fysik A kommer til at forgå? er det 24-timers, eller har man en 30 min til at ordne et spørgsmål, eller hvordan? -
Årsprøve?
ForumindlægJeg har matematik på C, men har valgt på B i 2g... Hvis jeg skal på i skriftlig matematik.. Kommmer jeg så på i det skal ha' på B eller har haft på C? Er en smule forvirret.. -
(a^2+b^2)/2 beregn værdi.
Forumindlæg(a^2+b^2)/2 beregn værdien for udtrykket når a = - 2 og b = 0. Jeg mener værdien er 2? nogle som kan hjælpe hurtigt ville jeg sætte pris på. -
Biologi C Eksamen?!
ForumindlægHvordan forgår biologi c-eksamen på HTX :) ? -
Indskudreglen ved c uden for [a;b]
ForumindlægHej Er det muligt at anvende indskudreglen når c ligger uden for a og b? -
Gode råd til Geografi eksamen? :-o
ForumindlægHej "studies" Jeg skal snart til Geografi eksamen, så er der nogle der kan give mig nogle gode råd?? - Tak på forhånd!! :-) -
Matematik: FIND X-VÆRDIEN
ForumindlægHej er der nogen der kan hjælpe mig med denne opgave:) det ville virkelig være en stor hjælp Hvis der nogle der sidder inde med en god metode eller bare gode ideer må de rigtig gerne skrive - Sarah -
Historie (A) eksamen
ForumindlægHej. Jeg er lidt i tvivl om hvad det præcis er man skal til eksamen. På vores skole har vi 24-timers eksamen i historie. Når man så trækker sit emne, f.eks. verden efter 1945, skal man så bare redegøre for sit emne (altså det vigtigste), og inddrage de kilder osv. man får udleveret? + selvfølgeli...
