Søgning på: matematik c hf noter. Resultater: 19821 til 19840 af 98817
  • Til alle fra NAKSKOV Gymnasium

    Forumindlæg
    Nogle, der kender læreren TG (Tom Gotthold Jensen) - han har matematik. Han skal rette mit SRP, og jeg vil vide hvad han ligger vægt på og om han er stram med karakterene (: C.
  • Matricer SRO

    Forumindlæg
    Hej Jeg sidder med mit matematik fysik projekt i 2 om optiske linser.. Og jeg kan simpelhen ikke finde ud af hvad der er hvad i en Matrice..? A=? B=? C=? D=? Nogen der kan hjælpe mig med at foreklare det..?
  • en sammenhæng

    Forumindlæg
    der står i et eksamensspørgsmål at jeg skal komme ind på sammenhængen mellem tilvækster for x og y i en potensfunktion.. er der nogen der kan hjælpe med det, for jeg forstår det ikke rigtigt. Jeg har kun matematikc niveau, så det behøver nok ikke være helt vildt indviklet og avanceret..
  • Retvinklet trekant

    Forumindlæg
    Jeg sidder og repeterer til matematik terminsprøve A i morgen, og er stødt på følgende problem, som er vedhæftet i filen nedenfor. Kan det passe, at man skal anvende Phythagoras' læresætning: a^2+b^2=c^2
  • Eksponentiel vækst - redegør for a og b?

    Forumindlæg
    Hej guys. Jeg skal op i mundtlig matematikC-niveau om en uges tid, og jeg skal redegør for betydningen af a og b i regneforskriften y=b*a^x. Er det rigtigt forstået at a=fremskrivningsfaktoren, som skal være et positivt tal? Og hvad er b?
  • Redegør?

    Forumindlæg
    Jeg sidder og skal til matematik eksamen på c niveau. Jeg skal redegøre for indholdet i de forskellige emneopgaver, men hvad skal med gøre når man skal redegøre for noget? Skal jeg bare forklare hvad jeg har gjort i emneopgaverne eller? Hvad har I gjort, kan I evt. komme med nogle eksempler??
  • rette min opgave?

    Forumindlæg
    hej :) jeg har en aflevering på omkring 13-siders matematik til i aften, og vil gerne få den rettet inden jeg aflevere hvis det er muligt. en venlig sjæl der vil kunne have mulighed for at rette den? det ligger på C niveau.
  • Bestemmelse af en ret linjes ligning via skæringspunkter på akserne

    Forumindlæg
    Hej! :) Som den Matematik C-niveau tumpe, jeg indrømmer, jeg er, har jeg brug for lidt hjælp til en opgave... Den lyder: En ret linje skærer x-aksen i tallet 4 og y-aksen i tallet 1.6 - beregn linjens ligning. Hvordan gør jeg dette? :)
  • Vektorrum eller ej

    Forumindlæg
    Hej Studieportalens matematikere Jeg skal finde de korrekte svar til denne opgave. Jeg tænker selv: (a): Nej (b): Nej (c): Ja (d): Ja (e): Nej (f): Ja (g): Ja (h): Nej (i): Nej (j): Ja Jeg er dog i tvivl om rigtigheden af nogle stykker af dem.
  • Rente

    Forumindlæg
    Hej :D Jeg skal op i Matematik C, og vi har fået udleveret nogle spørgsmål. Jeg skal gøre rede for rente. Hvad vil det sige? Jeg håber folk kan hjælpe mig ;D M.v.h C123
  • Tangens praktiske problemstillinger

    Forumindlæg
    Hej, jeg er så heldig at have trykker mundtlig matematik (c niveau) jeg har et underspørgsmål til en af mine opgaver der siger, at jeg skal komme med eksempler på praktiske problemstillinger med tangens, hvor jeg her går lidt i sort.. Håber I kan hjælpe mig..
  • Hej folkens!! KIG LIGE HER..

    Forumindlæg
    Hejsa !! Jeg har brug for hjælp af en fra københavn området, som har afsluttet gymnasium eller stx .. Skal bruge hjælp til følgende fag: Matematik, niveau B Samfundsfag, niveau B Engelsk, niveau B Religion, niveau C Skriv til mig i indbakke, hvis du vil høre nærmere om hvad det drejer sig om!...
  • GS

    Forumindlæg
    Hej. Jeg så engang (har selvfølgelig glemt hvor) at man kunne tage Matematik fra C-niveau til A-niveau og Fysik fra 0 - B-niveau på et lynkursus. Kan i svare på hvor, jeg har kigget i junglen men kan ikke finde ud af hvor de udbyder dette. God sommer :)
  • -- og andre opgaver

    Forumindlæg
    Hej, sidder i en matematik aflevering, og har problemer med denne opgave: a) 5-3*(-2) b) 2*(8-3)-6:(-3) c) 7-(-2) -1 d) -12*(-5) Hvis nogen kunne hjælpe ville det være dejligt, på forhånd, tak!
  • Hjælp til materiale biologi spiseforstyrrelser

    Forumindlæg
    Hej! AT er igang og jeg skriver om spiseforstyrrelser i biologi og matematik. Jeg har brug for noget materiale i biologi, så har i kendskab til noget materiale i biologi om hvad der sker med mennesket ved fedme eller hvis man er underernæret? Det ville være en kæmpe hjælp! Tak - har biologi ...
  • Lektiehjælp søges

    Forumindlæg
    Nogen som kender nogen der tilbyder lektiehjælp i matematik på A-niveau 1.g Vi bor i Odense C Det haster, så ring gerne hurtigt. Vh Vibeke Thomsen mobil 22 48 58 69
  • FAS MAJ 2014

    Forumindlæg
    Hej Jeg har en FSA matematik problemløsning til Maj. Nogen der har lavet eller kan lave den her file:///C:/Users/hussig/Downloads/140425%20FSA%20Matematisk%20probleml%C3%B8sning%20(1).pdf
  • Differentialregning

    Forumindlæg
    Hej, Jeg skal løse nogen matematik opgaver der omhandler differentialregning. Der er dog en opgave jeg ikke helt kan finde ud af. Denne opgave er vedhæftet, har løst opgave a og b, men ved ikke hvordan man løse c. på forhånd tak for hjælpen :)
  • HISTORIE EKSAMEN HJÆLP

    Forumindlæg
    Hej folkens, jeg skal til historie eksamen imorgen som er en 24-timers eksamen. Er der nogen der ligger med nogen gode noter som kunne tænke sig at dele med mig, eller nogen gode tips og tricks til, hvordan jeg bedst muligt kan klare mig? Er ret nervøs og håber nogen kan smide et par noter ind, ...
  • isolering

    Forumindlæg
    hvordan isolere man c i formlen a=b/2(1+c) ?