Søgning på: afsætning b eksamen. Resultater: 19881 til 19900 af 114307
  • acceleration

    Forumindlæg
    En golfbold ligger stille. En golfspiller slår til golfbolden, som herved i et kort tidsrum påvirkes af en meget stor kraft. Slaget på golfbolden varer 1,0 ms, og under slaget er den samlede kraft F på golfbolden som funktion af tiden t givet ved udtrykket hvor A = 3,6 ·1015 s–4 og B = 5,0 ·10–4 ...
  • Velfærd og fordelingspolitik

    Forumindlæg
    Jeg har trukket Velfærd og fordelingspolitik som mit eksamens emne. Men jeg ved ikke noget som helst om det. Kan i ikke skrive kort, om hvad i ved, det er?
  • Min Dansk Eksamensopgave!!

    Forumindlæg
    Hello :D Jeg har været til eksamen i dansk i dag og jeg har skrevet en kronik. Nogle der vil bedømme den karaktermæssigt ? Er tilfreds med alt over 4 :))
  • fysik

    Forumindlæg
    Hej alle. Jeg skal til eksamen om få dage, så tænkte på om der var nogle der kunne hjælpe mig med et godt forsøg indenfor både Atomer og Stråling. På forhånd taak:D
  • Hjælp til makro og mikro

    Forumindlæg
    Hej :) jeg har utrolig meget brug for lektiehjælp eller gode noter til makro og mikro. evt. gamle eksamens opgaver tages imod. På forhånd tak
  • årskarakterer og eksamenskarakterer..!!?

    Forumindlæg
    Hej Hvis man kommer op i et c-niveau fag, hvilken karakterer tæller så med, det man har fået i eksamen eller både årskarakterer og eksamenskarakterer..? På forhånd tak!
  • Ang. studentereksamen

    Forumindlæg
    Hej alle.. Jeg har i dag hørt, at man kan dumpe hele sin eksamen, hvis man bare dumper i ET fag, er det rigtigt? Kh..
  • VØ A 21. maj, hvordan gik det?

    Forumindlæg
    Som overskriften lyder, hvordan gik eksamen i går? - hvad var emnerne? - var det svært? - kunne man nå alle opgaver? - hvad er forventningerne til karakteren? Med venlig hilsen Casper Larsen
  • Karakter

    Forumindlæg
    Hej Hvis jeg har fået 7 i årskarakter og 10 til eksamen (c-niveau), hvilken karakter ender jeg så med at få ?
  • hvornår skal jeg gå igang ?

    Forumindlæg
    heeeej !! Hvis jeg fx. har eksame prøver om en måned. Hvornår er det så klogest at gå igang ?
  • Oldtidskundskab - studentereksamen

    Forumindlæg
    Hej Er der nogen der kort kan forklare, hvordan en eksamen i oldtidskundskab foregår, samt sætte nogle links ind til analysemetoder, hvis I sidder inde med nogle? På forhånd mange tak!
  • HTX Mat A

    Forumindlæg
    Hej, jeg skal snart til skriftlig mat eksamen, og ville høre om der nogen der har mulighed for at dele deres noter eller har nogen gode råde!
  • Sandsynlighedsopg

    Forumindlæg
    n >=3 og betragt det uniforme sandsynlighedsmål på mængden {1,...,n}. Dermed er P(A)=#A/n for A som er delmængde af E. (1) Antag at n er et primtal. Vis, at hvis A og B er uafhængige hændelser, så gælder enten A=Ø,B=Ø eller A=E og B=E. (2) Antag n ikke er et primtal. Gælder et udsagn svarend...
  • eksponentiel udvikling

    Forumindlæg
    Hej Mangler en formel til denne opgave: En eksponentiel udvikling af typen f(x)=b*a^x vides at: halveringskonstanten (T_1/2)=2,34 Når x_1=2,9 er f(x_1)=12,4 Opstil en funktionsforskrift for f(x) Har prøvet en del selv, og har fundet frem til dette udfra f(x)=b*a^x kan det passe mit a^x=1,34...
  • Cosinusrelation, bevis

    Forumindlæg
    Når man beviser cosinusrelationen, får vi at vide at ved første punkt skal vi bruge Pythagoras' sætning a^2+b^2=c^2. Men i bogen skriver den h^2=c^2-(b-x)^2. Hvorfor skal man substantere (b-x)^2 fra c^2, burde man ikke lægge de to sammen? , det samme gælder ved h^2=a^2-x^2.
  • Hjælp!

    Forumindlæg
    Kan ikke finde ud af resultaten til disse her!. 2(x + 2y - 20) +4(3x + y + 15) = 5x(a - b + 4c) - 3x(2a - 4b - 5c) = (-4)(-2-4)-12 = x - 5(2x -4(x + 6)) = 10 - 5x = 14 + (4 - x) x=
  • Karaktergennemsnit STX

    Forumindlæg
    Hej folkens (: Jeg går i 3. g på STX og forsøger lige at finde mit karakter gennemsnit.. Ved godt der er forskellig vægt osv, det eneste jeg ikke lige har helt styr på er de fag man ikke trækker som eksamens fag. Hvis jeg nu har fået 7 i NG (årskarakter) og 10 til eksamen, er jeg godt klar o...
  • Hvad er karakterkravene for medicinstudiet i Stettin (szczecin)?

    Forumindlæg
    Jeg har tænkt mig at læse medicin i Polen siden det er håbeløst at komme ind I DK. Jeg fik min eksamen i summer 2014 (STX). Jeg kann ikke finde nogen snit for at blive optaget i medicin studiet i stettin. Kan kun se at man skal have Kemi, Biologi og fysik. Mine karaktere (13 trins) i disse fag v...
  • Vektorer

    Forumindlæg
    Hvad gør jeg? a [1,2] b [3+2t,-4+t] Bestem tallet t så a er vinkelret på b
  • Ligning

    Forumindlæg
    Hej Søde mennesker, er der en der kan hjælpe mig med at Reducér denne ligning ? (a+b)(a-b)^2 ??