Søgning på: kinesisk eksamen. Resultater: 19881 til 19900 af 34369
-
kort spørgsmål :)
ForumindlægHej jeg skal op til terminsprøve, i engelsk, har valgt at at skrive på pc. Ville høre jer om det er bedst at skriver i hånden eller bedst på pc ??? fordele og ulemper.? Fordi jeg er virkelig i tvivl om det er bedst jeg har valgt at skrive på pc, har nemlig hørt mange ulemper for det. F.eks: skal ... -
Praktiske spørgsmål omkring sso...
ForumindlægJeg har lige et par spørgsmål omkring det praktiske...1. Har jeg ret i, at de sider man benytter på nettet ikke blot skal angives men også vedlægges som bilag?2. Hvis det er rigtigt, skal man så også gøre det i "kopi"-opgaven (altså den som skal markeres som kopi)?3. Afstanden på 3 cm, ... -
Historie
ForumindlægHej!!ER der nogen som har nogle gode ideer til hvad man kan skrive som historieopgave?? -
Adgangskrav
ForumindlægHvis jeg nu ønsker at gå på kunstakadamiets arkitektskole, og jeg nu har et gennemsnit på 10.1 i stedet for 10.9 eller hvad det nu end er, er det så stadig muligt at blive optaget? Eller kan man, vælge at studere arkitektur, men som civilingeniør, og derefter vælge at skifte til Kunstakadamiet i... -
Hjælp det er simpelt
ForumindlægHej Nogen der kan hjælpe mig med at forstå delopgave 2 jf. vedhæftet billede. Hvordan skal dette forstås? Jeg er godt klar over vi har en lineær afbildning, og fi får givet vektorer der tilhøre f(a), men hvordan beviser jeg de er egenvektorer for afbildningen f? Mange tak på forhånd! -
Varmefylde
ForumindlægJeg skal finde en væskens varmefylde. Væskens masse er 0,65 kg. Væsken er hældt i en termokande og opvarmes med en dyppekoger. Der er målt sammenhørende værdier af temperaturstigningen og den tilførte energi: 1. opmåling: tilført energi: 16 kj temperaturstigning: 10 grader C 2. opmåling: tilført ... -
Matematik
ForumindlægHejJeg står og skal til at tage et par fag på Odense teknikum. For at kunne komme ind på radiografudd. Det drejer sig om fysik og matematik på b-niveau. Det er matematikken jeg gruer for. Jeg har ikke haft matematik i årevis og kan huske, at jeg ikke havde nemt ved det. Jeg prøvede kræfter med de... -
Russikse rev. spørgsmål
ForumindlægHar lidt om den Russiske rev. Har ikke forstået så meget vidst. Men det jeg gerne vil have i hjalp mig med var, hvis I kunne forklare mig forskellene på befolkningerne.Der er bolsjeviker. Mensjeviker Sovietter. Og vidst flere endnu. HVad er forskellen? Hvor de er fra eller deres holdning. Og hvis... -
hvad er en synopsis?
ForumindlægJeg mangler hjælp til at finde udaf hvad en synopsis er! og vil hører om i kender et sted man kan finde eksempler o.lign....måske i selv ligger inde med en jeg må se? -
STUDIERAPPORT
ForumindlægHej. Nu har jeg søgt rundt i 100 år, og kan bare ikke finde der hvor man kan udfylde sin studierapport :-O Er der ikke lige en som kan fortælle mig hvor man gør det? Har prøvet at kigge efter det både på emu.dk og lectio.dk Vh Mie -
Skriftlig årsprøve
ForumindlægHej... Jeg skal til Skriftlig årsprøve i matematik på c-nivaue og vil hør om nogle af jer har nogle gode fif til hvad jeg kan læse op på. Den 1 time er jo færdighedsregning, så vil gerne forberede mig så godt jeg kan :) Tak på forhånd! -
fyC/engA - rumrejser
Forumindlæghej, Jeg tager udgangspunkt i '2001 A Space Odyssey' (rumrejsen 2001), men er der nogen, der har en ide om hvordan man evt kan få koblet noget fysik henover? Hej hej -
Afgangsprøve i fysik
ForumindlægHej, Jeg er ret nervøs for afgangsprøven i fysik 9 klasse. Jeg er mest bekymret for de spørgsmål lærer og censor stiller. Jeg kan godt sige: “Vi kan altså se, at den her gas fordamper“, men så kan jeg ikke forklare, hvorfor. Har i nogle gode råd til fysik prøven? -
hjælp til samfundsfagsrapport
ForumindlægJeg har altid problemer med at skrive samfundsfagsrapporter, hvilket irriterer mig voldsomt. Derfor ville det være dejligt hvis jeg kunne få en person der gad respon på en til 2 fremtidige rapporter, mit niveau ligger på 8 -
Beviser i folkeskolen
ForumindlægHvorfor laver man beviser i matematik? I mange andre fag benytter man sig jo ikke af beviser for en påstand. Hvordan kan man evaluere om eleverne har forstået et bevis? Jeg blev spurgt om disse spørgsmål og kunne ikke komme med noget fornuftigt svar. Håber I har nogen gode foreslag, tak :). -
intergral
ForumindlægHej jeg mangler hjælp til en aflevering i morgen, håber der nogle som hurtigt kan jeg hjælpe mig Denne opgave skal løses uden hjælpemidler hvordan gør man det med mellemregninger Bestem intergralet: grænserne er b=1 og a=0 S 2x/(x^2)+1dx -
religion/samf. - metode
Forumindlæger der nogle som skriver i religin og samf. som har lavet metode, teori afsnittet færdig ? er i tvivl om hvordan jeg skal gribe det an, derfor ville det være nice hvis en kunne komme med noget som kunne hjælpe mig igang:) Og forresten skriver om indvandrere i Danmark;) -
Erhvervscase - Hjem is
ForumindlægEy, er der ikke en der kan komme med nogle hint til nogle symptomer eller problemer til denne case?Mvh Dennis -
bestemmelse af monotoniforhold
ForumindlægOpgaven lyder:bestem montoniforhold for f.f(x) = 3 - ((1)/(x+2))Problemet er at når jeg sætter f'(x) lig med 0, har ligningen ingen løsninger.Hvad gør jeg?? -
Problemformulering
ForumindlægHejsa folkens! Jeg har et stort problem. Da jeg er 3.g'er, har jeg, ligesom alle andre 3.g'ere fået en AT opgave smidt i hovedet, som skal afleveres på mandag. Problemet er nu bare, min dansklærer føler ikke hun har nok tid til at hjælpe mig (hun er min vejleder i dansk, det skal lige sig...
