Søgning på: samfundsfag c eksamen mundtlig. Resultater: 19881 til 19900 af 98538
  • brydningsloven

    Forumindlæg
    hej er der nogen der kan forklare brydningsloven til mig og forklare et forsøg med brydningsloven? skal til eksamen i fysik c, haster lidt for skal op kl 8:30 tak
  • Det grønne bord

    Forumindlæg
    Der findes nogen videoer på youtube, som gennemgår eksamen i forskellige fag, herunder MAT C. Ved nogen om der findes en til MAT A?
  • Konstruktiv og destruktiv interferens

    Forumindlæg
    Er der nogle, som kan forklare mig, hvad konstruktiv og destruktiv interferens er. Jeg er helt lost, og forstår det slet ikke. Skal til eksamen i morgen.. Det er på c-niveau. Mvh. :-)
  • CIE-diagram.

    Forumindlæg
    Skal til fysik eksamen STX på C, på tirsdag, og vil gern elige have på plads hvad et CIE-diagram er og hvornår det bliver brugt. er der nogen der kan hjælpe?
  • Lektiehjælp

    Forumindlæg
    Hej Er der en der vil hjælpe mig med matematik hf c? Har brug for hjælp indimellem - og nok også når vi når eksamen :) Område: Horsens/Hedensted/Vejle
  • Salte og opløselighed

    Forumindlæg
    Jeg skal til eksamen i Kemi C og kunne godt bruge nogle gode fif eller pointe til de forskellige bilag. Hvad vil være godt at komme ind på i Salte og opløselighed?
  • til hylenblomst

    Forumindlæg
    sådan. jeg kunne ikke finde ud af c-delen og har ikke tid til at sætte mig ind i det pga. skal selv til fysik eksamen i morgen spørg en anden herinde :)
  • alkaner og alkener - polære eller upolære?

    Forumindlæg
    Hej Jeg skal til eksamen i kemi C i morgen, men falder nu over spørgsmålet: er alkaner og alkener polære eller upolære? Håber på et hurtigt svar, da det haster ret meget!
  • Karakter

    Forumindlæg
    Hej Jeg har lige været til samf C eksamen, og har et spørgsmål, der lyder :Bortfalder årskarakteren, hvis man kommer op i faget. Hvilken karakter er gældende?
  • Merit for fag

    Forumindlæg
    Hvis man har afsluttet et c fag kan man godt få merit for det ved at det er afsluttet og bestået men at man ikke har været til eksamen?
  • vektorer

    Forumindlæg
    Jeg har svært ved at løse opgave b og c, please somebody help!
  • Strukturen i et bevis

    Forumindlæg
    Jeg sidder her og læser op til matematikeksamen. Mange beviser er bygget op sådan at man kan omskrive løsningen til udgangspunktet. Et godt eksempel er beviset for diskriminantformlen. I beviset laver man en masse fiddelihut (multiplicer med 4a, læg b^2 til og træk b^2 fra, faktoriser og isoler...
  • AP-KASUS

    Forumindlæg
    Er der en venlig gut der kan forklare mig om kasus i AP-latin? Og ved i ellers hvad jeg kan komme op til eksamen? (Og jo, denne eksamen har en betydning for mit gennemsnit - Den nye reform fra 2017) :D
  • parameterfremstilling forklaring hjælp

    Forumindlæg
    Hej. Jeg har meget besvær med opgave 9 i den vedhæftede fil. Både a, b og c. Jeg ved godt hvordan man finder vinklen mellem to vektorer/linjer, men ved ikke hvordan jeg aflæser parameterfremstillingen og gør det om til en vektor/linje. Jeg er helt blank faktisk.
  • Forskrift for den rette linje L

    Forumindlæg
    Hej Jeg sidder fast på denne opgave med b og c. Jeg har fundet frem ved opg a, at punkterne er p(-0.5,4.25). Er der nogen, der kan hjælpe mig? På forhånd tak
  • Hvad kan årskarakter og standpunk karakter bruge til ?

    Forumindlæg
    Hej :D Da jeg gik i 1.g, fik jeg 02-7 karaker i alle fag både for skriftlig og mundlig ,hvilket er ret lav. og jeg undrer mig om de karakter, bruger man de til noget? Nu går jeg i 2.g. :D har også andet spørgsmål, jeg fik 00 i fysik mundlig sidste år, da jeg ikke sagde så meget i timer...
  • Mangler sporg fag?

    Forumindlæg
    Jeg står i den situation at jeg gerne vil læse International virksomhedskommunikation http://www.ug.dk/Uddannelse.aspx?article_id=udb-humsprogogintkommeng Men da der er kommet nye regler omkring optagelse så skal man pludselig have følgende: "Derudover skal du have A-niveau i det andet spr...
  • Opgave-status

    Forumindlæg
    Ja, lige et forslag til udvidelse af dette populære site (med henvisning til "Fanfare" tråden) - vil det ikke være en god idé, at lave en automatisk status om hvor mange uploadede opgaver der mangler at blive kontroleret i hvert fag (og gerne tillige en automatisk mail om, at opgaven er...
  • Tvungent A-niveau

    Forumindlæg
    "Hvis det står til ministeren, skal alle gymnasieelever i fremtiden have enten matematik, fysik, kemi, fransk eller tysk på højt niveau." - http://politiken.dk/uddannelse/article308155.ece Bertel Haarder vil gøre det obligatorisk at vælge mindst en af de ovenstående fem fag. Iflg. Haa...
  • Fragemention (MS)

    Forumindlæg
    Hejhttp://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/sommer05/kemihnst-2005-10-3.pdfMS-spektret i opgave 3d:Hvilken fragtmention kan tænkes at give udslaget ved m/z 104?Jeg har bestemt aromastoffet til:C6H5-CH2-CH2-O-C=O-CH3