Søgning på: bioteknologi eksamen 2012. Resultater: 19921 til 19940 af 35989
-
2 måneder
ForumindlægHej Jeg skrive ikke blot på vegne af mig selv men også en del af mine klassemarrater her i 1.g. Vores dansklærer har fra første time ikke givet os et godt indtryk pga. utrolig mange fraværs timer, som bliver aflyst i sidste sekund. Samtidig har vi også i 1.g kun skrevet 3 dansk stile som ikke er... -
Fair!?
ForumindlægEr det ikke unfair- at i nogle skoler er det lettere at få bedre karakterer end andre skoler? Det gør at nogen kan have lettere ved at komme ind på uni eller andet- end de andre..? Det er da lidt undfair- at lærererne er forskellige når der gives karakterer!? -
Klagemulighed?
ForumindlægEr der mulighed for at indgive en klage over eksamensresultatet i mundlig dansk? Vi sad (pga pladsmangel fra skolens side) 4 studerende i samme lokale til forberedelse, hvor døren gik ret ofte. Hvis man har svært ved at koncenterere sig i forvejen, gør flere mennesker samt pres om at være still... -
Klage over eksamenskarakter i skriftligt mat (HTX)
ForumindlægHej SP, Vi har netop nu fået vores karakterer tilbage fra vores skriftlige eksamener, og jeg vil i den forbindelse høre om der er nogle af jer der har erfaring med at klage over deres karakterer i matematik? Jeg har egentlig fået 10, hvilket er en fin karakter, men efter sammenligning med både ... -
hvem kan knække den?
Forumindlæghar nu endelig fået styr på at digte kan enten være lyriske, episke eller dramatiske.. men hvad så med knækprosa? hører det under en af de tre genre? -
Får man en hue hvis man supplerer fag på VUC?
ForumindlægHej ! jeg er kommet lidt i tvivl. Hvis man består HF,og har fået sin studenterhue, og man efter skal på VUC for at suppelere fag, for man så en studenterhue igen? -
Hvis man dumper et fag på STX ?!
ForumindlægHej Der er mange videregående uddannelser, som kræver at man har bestået alle fag, så der er noget jeg kom til at tænke på.... Lad os tag en worst case senorio. Jeg har et drømmestudie, som jeg vil ind på, jeg har et godt gennemsnit, men jeg har dumpet et fag... Hvad så nu ? Er drømmen bare... -
Karakter Skr. Bio A 2007
ForumindlægHej. Jeg fik idag min karakter i bio, og må nok sige jeg var meget overrasket.. jeg fik 6.. havde den opfattelse at prøven gik godt, og havde forventet omkring 8.. Hva har i andre fået?, og hvad havde i evt af forventninger? -
Eksamenshjælp
ForumindlægNogen der har en plan over hvordan man kommer rundt om alle de faglige mål i Religion C på stx?? Efter den opgivne tekst skal man jo snakke alt muligt andet. Så hvis nogen har nogle gode råd til udarbejdelse af en sådan plan(altså så man kan komme rundt om alle de faglige mål) er de meget velkomn... -
Hvad foretrækker I?
ForumindlægHej Foretrækker I musik(c-niveau) eller billedkunst(c-niveau)? Hvorfor? -
Dagen før skole?
ForumindlægHejsan, jeg tænkte om der var noget at gøre dagen før skole, så man er sådan lidt klar til i morgen? -
Tangentens ligning
ForumindlægHar fået stillet denne opgave, men kan ikke fremgangsmåden til hvordan den skal løses. Har prøvet dette...meen synes det virker forkert på en elelr anden måde -
12 i tysk, men er ikke glad!
ForumindlægJa som emnet ligeledes indikere, så fik jeg i dag et 12-tal i tysk, men er dog til trods for dette ikke glad. De fleste andre, som ikke kan tysk, OVERHOVEDET formår at score et 10 tal og en anden pige fra minj klassae f også 12, men sandheden er at de ikke kan tysk overhovedet. Dette har fået mig... -
Ekstra karakterbonus til ordblinde?
ForumindlægHej. Er det rigtigt at der findes en ekstra bonus, som kan ganges med karaktergennemsnittet (ud over de 1,08) til dem, som er ordblinde og i så fald, hvor meget er bonussen på? :) -
Primfaktoropløsning
ForumindlægHej! Jeg sidder i øjeblikket og bøvler med en opgave, som jeg umiddelbart ikke kan danne overblik over. Opgaven lyder således: Symbolet ! (udråbstegn) bruges sådan: 2! = 1*2 , 3! = 1*2*3 , 4! = 1*2*3*4 , ... Altså er n! produktet af alle naturlige tal på n og derunder. Vis nu, at tallet ... -
Til alle jer der går/har gået på IB!
ForumindlægHeej alle sammen! :) Ved ikke om jeg er havnet i den rigtige kategori men her kommer mine spørgsmål altså, er en smule desperat! :) Det er spørgsmål til folk som har eller går på IB eller ved meget om det! :) Jeg er en pige der har gode gennemsnitskaraktere, jeg går i 9 klasse, men jeg ... -
Rygtet om Studieportalen..
ForumindlægHej :) Jeg var inde og tjekke min indbakke på studieportalen i en dansk time idag da min veninde sagde at det var snyd! Jeg spurgte om hvad var snyd og så svarede hun Stusieportalen og sammenlignede den med studienet.dk.. Jeg forsvarede selvfølgelig vores allesammens geniale og meget lærerige sid... -
angiv f ' (x) - hjælp
ForumindlægJeg skal angive f ' (x) : f1 (x) = ex - e2x f2 (x) = 2ex - xe2 f3 (x) = x3 * e-2x Hvordan løser jeg dem ,s ? -
Rettelse
ForumindlægHejsa! har skrevet en analyse på lidt under 2 sider - og håber derfor på at der er én der vil tjekke den igennem Tak på forhånd! -
Må efterskolen tage min pc
ForumindlægHej her til aften fik jeg taget min pc, fordi jeg brugte den efter slukketid, ville bare vide om de overhoved må det juridisk set. Jeg får den godt nok igen i morgen tidlig. Skal lige sige jeg går på efterskole :) Tak på forhånd
