Engelsk

Rettelse

23. april 2017 af 7klasse - Niveau: B-niveau

Hejsa! har skrevet en analyse på lidt under 2 sider - og håber derfor på at der er én der vil tjekke den igennem 

Tak på forhånd!


Brugbart svar (0)

Svar #1
24. april 2017 af Lucas4ko

Hvis du sender den, så giver jeg gerne et par kommentarer.


Brugbart svar (0)

Svar #2
25. april 2017 af Stygotius

Hvad skal din lærer bruget noget til som en anden har lavet for dig ??


Brugbart svar (0)

Svar #3
25. april 2017 af Frejasolblomst (Slettet)

jeg du sender den da bare ;-) 


Brugbart svar (0)

Svar #4
25. april 2017 af Stygotius

#3

-at bidrage til snyd er en alvorlig sag.


Brugbart svar (3)

Svar #5
25. april 2017 af Lucas4ko

Stygotius, hvorfor skal det anses for at være snyd? Dette er en mulighed for læring - hvorfor dette forum i det hele taget eksisterer. Personlige, passivt aggressive kommentarer som denne synes jeg, at du skal forbeholde Facebook eller Ekstrabladets kommentarfelter.

Svar #6
25. april 2017 af 7klasse

Tusind tak! Har i en mail jeg kan sende den til?:-)
Mvh!

Brugbart svar (0)

Svar #7
25. april 2017 af Stygotius

Det er da meget selvfølgeligt:

At aflevere noget som ens eget arbejde når det ikke er det, er naturligvis snyd, og karakteren man får for det, er ikke for det man selv har lavet.

Tænk hvis en lægestuderende snød til eksamen, og sygehuset troede han kunne noget bestemt uden at han virkelig kunne det, kunne det jo blive katastrofalt. Det samme ville gælde en ingeniørstuderende som senere skulle til at bygge broer. Han skulle nødig have snydt til en eksamen i bærende konstruktoner.

Dette forum er til at stille konkrete spørgsmål i så man selv er bedre næste gang, ikke til bare at vælte sine opgaver over i så andre kan fjerne fejlene for en. Man snyder både sin lærer og, ikke mindst, sig selv eftertrykkeligt.

Jeg benytter mig ikke af barnlige legepladser for de selvhævdende som bl.a. facebook, og jeg læser aldrig EkstraBladet.


Brugbart svar (0)

Svar #8
29. april 2017 af HHXmester (Slettet)

#7

Ingen går op i snyd nu om dage, hvilket også er derfor, at det er kun er tallet, der står på opgaven, som har betydning.


Brugbart svar (0)

Svar #9
29. april 2017 af Stygotius

Ja, det er jo da moral for de priimitive og platte og useriøse, men det er måske det man dyrker på HHX.

Du vil måske også dyrke bestikkelse og kursmanipulation og mandatsvig når/hvis du kommer ud i erhvervslivet??? Går du i skole for at lære den slags??

Nå ja, ingen går vel op i den slags, som du så intelligent siger..

Man går meget op i snyd i undervisningssektoren, bl.a. med  programmer der kan afsløre plagiat og snyd.

Snyd er i øvrigt grund til at man simpelthen bliver bortvist fra f.eks. studentereksamen, og det er nok ikke noget man skal have stående  på sit CV  -med mindre man søger job  hos Stein Bagger eller hos Klaus Riskær P.-

Din udtalelse og dine holdninger er ret barnlige og umodne og platte. 


Brugbart svar (0)

Svar #10
29. april 2017 af HHXmester (Slettet)

Tjaaa, man kan godt mærke, at det er længe siden du gik i skole. Lærerne kommer sjældent med forbedringer eller lign. til opgaver, men der bliver derimod sat stor fokus på det tal, der stå i bunden af opgaven. Snyd eller ej, så er det tallene på papiret der bliver adgangsgivene og afgørende i fremtiden, og ikke den viden man reelt har!


Brugbart svar (1)

Svar #11
29. april 2017 af Stygotius

Du taler som den baby du formodentlig er, men selvfølgelig..... --du går  jo også på HHX.  Hvad kan man  vente  sig af den slags?


Brugbart svar (0)

Svar #12
29. april 2017 af HHXmester (Slettet)

Haha. Dit svar siger vist mere om dig, end noget andet i denne samtale :D


Brugbart svar (0)

Svar #13
29. april 2017 af MarkRasm

#11 fornemmer du har noget imod HHX elever? :) 


Brugbart svar (1)

Svar #14
29. april 2017 af Stygotius

-virkelig??


Skriv et svar til: Rettelse

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.