Søgning på: dansk eksamens noter. Resultater: 19941 til 19960 af 78613
-
God fysikbog på engelsk (Higher Level)
ForumindlægHey. Jeg er interesseret I naturvidenskaberne og er bedre til engelsk end dansk. Jeg afslutter fysik snart, og i forbindelse med et projekt om kraft og bevægelse op til påsken, og ved en evt. eksamen, så vil jeg gerne have en bog, der er bedre end ”Fysikkens Verden 2”. Jeg har overvejet Physics H... -
Hjælp til Terminsprøver 2010 - 10 Klasse
ForumindlægJeg tænkte på om der var nogen af jer folk, der viste, hvad for nogle opgaver de giver os til terminsprøverne i 10 klasse? Vi skal op i Matematik - 4 timer - FS10 Dansk - 4 timer - FS10 / Hun sagde vi ikke skulle bruge det nye danske system, men bare skrive en stil. Tysk - 1 times Grammatik og 2... -
Gå et år om??
ForumindlægHej. Jeg går på 2 år på handelsskolen, hvor jeg er ved at tage hh. Som alle nok ved er eksamen igang lige for tiden.. Men du er det sådan at jeg er blevet og har været syg i næsten en uge, så i torsdags kom jeg ikke op i IØ mundtligt, og idag igen blev jeg ndt til at ringe og sige jeg stadig va... -
Engelsk- hjælp til fejlsætninger!
ForumindlægDer er 1 fejl i hver sætning, fejlen skal rettes og forklares på dansk. På forhånd tak! 1. The blind went over to the old woman who sat on the bench talking to a fairly young woman and his sister. 2. While they were walking along the country road, a heavy storm was breaking out so ... -
prøve uden hjælpemidler
ForumindlægHvilke krav stilles der til den skriftlige eksamen i engelsk A, delprøven uden hjælpemidler?? er der evt en der har en liste over grammatik der er en god idé at tage et ekstra kig på?? -
Kommafejl
ForumindlægHej allesammen! Skal snart til eksamen, og det der altid rykker mig en karakter ned i mine stile, er kommafejl, jeg har en utrolig mægde af kommafejl, hvad skal jeg gøre?? O.o Tak på forhånd :-) -
Humanistisk metode !
ForumindlægHej Jeg skal til eksamen imorgen , og jeg har brug for en forklaring om den humanistisk metode. Jeg har faktisk søgt om den på google ,men jeg kunne ikke forstår hvad den er , og hvad bruger man den til , er der nogen der kan hjælpe ??? tak -
Amish
ForumindlægHej. Jeg er igang med en eksamens opgave, hvor jeg har et spørgesmål som er "Sammenlign Amish med Danmark", men jeg kan simpelthen ikke finde ud af hvad det kunne være. Hvad har Danmark og Amish og Danmark til fælles? Tak på forhånd:-) -
Engelsk synopsis
ForumindlægEr der nogen der har nogle gode ideer om hvad man kan have som punkter spørgsmål om unges forhold til alkohol, jeg skal bruge det til min engelsk Outline "Synopsis" tll min eksame. -
"HJÆLP" dokumentar analyse
Forumindlæghey jeg er list lost i hvilket fag jeg skal skrive mit problem ... Men jeg skal til Mediefags eksamen i morgen og er ikke sikker på hvad jeg skal og ikke skal sige ... Skal op i Kortfilm eller Dokumentarfilm. -
outline
Forumindlægnogen som har lavet en outline på engelsk om Mohammed Ali, har nemlig valgt at snakke om ham i engelsk eksamen, så er der ikke pleaase nogen der har noget om ham.. er i nødd -
hjælp mig
Forumindlæghej alle jeg skal op i 9. kl.'s eksamen, og der er et emne hedder natur men jeg har ingen ideer om det. Har I nogle ide. jeg håber virkelig I kunne hjælp mig tak -
Udregning af gennemsnit efter den nye reform
ForumindlægJeg vil bare lige være helt siker på, hvordan gennemsnittet skal regnes ud, hvis man går på stx efter reformen.Jeg har lavet et lille eksempel med fire fag efter den nye skala:DA (A): 7Ma (B): 10HI (A): 12sa (c): 4Hvis jeg skal udregne gennemsnit, så bliver det: (2*7+1,5*10+2*12+4)/(2+1,5+2+1) =... -
MUNDTLIG MATEMATIK PRØVE 10. KLASSE! DET HASTER! ;-)
ForumindlægHeeeeej guys! :-) Jeg skal til mundtlig prøve i matematik i næste uge.. & det kunne være rart at vide hvilke ting man kan risikere at skulle lave noget om... Så her er det så hvor mit spørgsmål kommer ind: Ved I hvilke ting man kan komme op i til en mundtlig matematik prøve i 10... -
Årskarakter i 3.g
ForumindlægHey :) Har et spørgsmål ang. den skriftlige årskarakter, der gives i 3.g. Min lærer giver årskarakteren således, at den er gennemsnittet af terminsprøven og den sidste opgave, der afleveres efter terminsprøven. Terminsprøven tæller to gange i dette snit. Det vil sige, at alt det man har knoklet... -
Tysk sidste sekund..
ForumindlægHej Alle! Nogle som kan har nogle guld-korns-tysk-sætninger, som jeg kan gøre brug af til tysk-skriftlig i morgen? PÅ forhånd tak -
Ville væe skønt med hjælp, tak
ForumindlægHej venner :) Vil I ikke være sød at læse om der er fejl i min engelsk oversættelse. (jeg skulle oversætte fra dansk til engelsk) Specielt søges hjælp i ordstilling og nutid/datid. På forhånd tak! America It must have been a very lonely life, far away from other humans, friend and family and ... -
Sandsynlighed HJÆLP
ForumindlægHey... nogle mennesker der vil hjælpe med lidt naturfag. På et tidspunkt viste undersøgelser, at hver femte dansker har et alkoholproblem. Bestem sandsynligheden for, at der blandt 25 tilfældigt valgte danskere:Ikke er et alkoholproblem..Ok, her sir jeg så:p(x=0)=(4/5)^25=0,3777%Dette gør jeg ogs... -
Kære gymnasieelever: I aner intet om det virkelige liv!
ForumindlægKære gymnasieelever og diverse videregående folkNår man sådan læser hvad der bliver skrevet herinde som en fra det virkelige liv så chokerer det hele sku en.Altså hvem fanden tror i i er?Jeg er håndværker og selvom jeg bor hjemme så lever jeg i det virkelige liv.I lever virkelig i det man med et ... -
Kan jeg blive optaget?
ForumindlægHey, jeg er i en situation, hvor jeg tænker over om jeg kan blive optaget på KU eller ej. Jeg ville gerne søge ind på det kemiske fakultet, dog tænker jeg igen over om jeg kan blive optaget eller ej. Som I nok ved at 3.G'erne har fået skriftlig eksamens karakter tilbage og kemi uddannelsen ...
