Søgning på: engelsk eksamen 2010 stx. Resultater: 19961 til 19980 af 60468
-
(Kemi B) eksamensforbederelsse og muligheder for hjælp
ForumindlægDet forholder sig sådan, at jeg om lidt over en måned har eksamen i kemi B og har meget svært ved områderne der vedrører organisk kemi, herunder navngivning, isomeri, alkoholer proteiner, fedtstoffer osv. Har undersøgt mulighederne for privatundervisning og der fandt jeg fandt jeg noget der hed m... -
Den sorte studenterhue
ForumindlægNæste år (3 HH), får jeg fem A niveau fag, dansk, engelsk, tysk, virksomhedsøkonomi og afsæning. Kan jeg så få den sorte studenterhue? -
Dyrelæge
ForumindlægHej. Jeg går på gym (STX) 1.g og jeg har altid gerne ville uddanne mig som dyrelæge, men når jeg kigger inde på adgangsgravende så har jeg stortset alle adgangskravende, men de siger at man skal have matematik på A, og mit problem er at jeg har aldrig været den bedste til matematik og derfor kan... -
Hvordan er Bioteknologi?
ForumindlægHej. Jeg er nu næsten færdig med 9. Klasse, og har bestemt mig for at tage en STX. Jeg overvejer bioteknologi, fordi jeg synes lige netop denne del af biologien er utrolig spændende. Jeg har dog hørt talrige rygter om at bioteknologi skulle give lave karakterer på grund af det er et prøvefag, og... -
FSA
ForumindlægHej...Jeg skal op til Dansk Mundtlig FSA, er der nogle der kan komme med nogle gode råd til hvad jeg skal gøre, for at gøre et godt indtryk på censor og samtidig vise at jeg kan noget?Eller bare nogle gode råd?Freud -
Gennemsnit
ForumindlægHej Alle Når man skal søge ind på videregåendeuddannelser efter fx. gymnasiet, hvilke karaktere udregner man så gennemsnittet efter? Årskaraktere, eller eksamenskaraktere - eller er det en blanding af disse? -
Omregning af partiklers masse
ForumindlægHej Jeg skal omregne til kg Tror jeg skal have fat i E=mc^2, men kan ikke helt få det til at hænge sammen... -
Jobmuligheder
ForumindlægI mine tidligere indlæg om studievejledning, har jeg fået meget brugbare og yderst relevante svar. Jeg siger tusind tak for det. Ud fra 3 forskellelige studieretninger, må vi have flere forskellelige muligheder, men jeg skal vælge én af dem. De kan ses i linket, Studieretningerne, og jeg står i ... -
Ti-nspire
ForumindlægHej. Jeg skal lave regression ud fra givne punkter, men har glemt hvordan man sætter det ind, hvis man har følgende årstal: 2005 2006 2009 2010 Skulle man ikke starte med at skrive 0? håber i forstår -
International Baccalaureate (IB)
ForumindlægHej. Jeg havde i starten af 9. klasse planer om at tage en IB, men da jeg var "skræmt væk" af transport, lektier mm., så blev det ligesom hurtigt droppet. I dag sidder jeg nu på HTX og fortryder mit valg, men har jeg nogle spørgsmål som jeg skulle have stillet for lang tid siden før je... -
Karaktergivning af en eksamensopgave - ikke tilfreds
ForumindlægHej. En (dansklærer) der en som kan hjælpe med at vurdere min eksamensaflevering, jeg er nemlig ikke enig med den givende karakterer. :) - Stephani -
oversættelse
ForumindlægKan i finde nogle fejl? I februar 2010 blev den argentinske fodboldfan Walter Cácres slået ihjel efter en fodboldkamp. Walter var på vej hjem i en bus, da medlemmer af en hooligansgruppe skød ham tre gange i hovedet. Walter, der kun var 14 år, blev offer nummer 244 på en sørgelig list... -
IKKE googletranslate!!!!
ForumindlægNogen der kan rette dette for mig.. Oversættelse Michelle Bachelet var præsident i Chile fra 2005 til 2009. Hun er Latinamerikas første kvindelige præsident. Bachelet blev født i 1951 i Santiago. I meningensmålinger fra efteråret 2009 havde Michelle Bachelet støtte fra 76% af den chilenske b... -
Statiske modeller - Hvilke skal jeg bruge? Hjælp!
ForumindlægHej, Jeg er i gang med at skrive opgave og har fået at vide at jeg skal give et bud på hvilke statiske modeller jeg kan anvende for at styrke mine data. Jeg har data fra hospitaler (madforbrug) fra år 2010 og år 2012. Jeg skal derfor sammenligne hvor stor en ændring der er sket i de forskellige ... -
Dumpet mundtligt, hvad gør jeg?
ForumindlægJeg har fået 00 mundtligt på min årskarakter, men er bestået skriftligt. Jeg er helt ude af mig selv og ved ikke hvad jeg skal gøre. Er det sådan at jeg kan tage det om henover en sommerferie, kan jeg supplere det eller? Hvis jeg ikke trækker den mundtlige matematik eksamen, er jeg så virkelig b... -
Læreruddannelsen - hvilket linjefag?
ForumindlægHej alle. Jeg står lidt i et problem, da jeg på tirsdag skal påbegynde min videreuddannelse - læreruddannelsen i Silkeborg. Jeg har indtil nu været sikker på, at jeg skulle have engelsk som mit første linjefag, men de seneste par dage er jeg kommet rigtig meget i tvivl. Mit ønske har været, at ... -
Karakterer!
ForumindlægHvad skal man regne med ville være et godt gennemsnit for at komme på universitetet? Please svar og jeg spørger ikke kun om gennemsnit i engelsk jeg mener bredt over alle fag -
Outline
ForumindlægHej allesammen Jeg skal skrive en outline i engelsk, men jeg har ingen idé om hvordan sådan en ser ud Håber i kan hjælpe -
Hjælp til AT!!
ForumindlægHej alle Jeg har problemer med AT opgaven, jeg skal aflevere det næste uge, så HELP! Jeg skriver om Diabetes i Biologi B - Engelsk A. Min lærer synes at der er for lidt engelsk i min opgave og det er forsent til at skifte et fag... Har i andre ideer om hvad jeg ellers kunne skrive om som dække... -
Karakter
Forumindlæghej allesammen, skulle bare spørge har gennemsnit på 7.8. det er 1g vi taler om nu. hvordan er det man dumper. Skal årskarakter være over 6 og åretsprøve samt afslutne fag skal også være over 6 ???Eller hvis man har over 6 i årskarakter og åretprøve samt afsluttene fag er mindre en 6??? er man ...
