Søgning på: voksne mennesker kan godt tale om sex. Resultater: 19961 til 19980 af 321608
-
Stil.
ForumindlægHej alle sammen! Jeg har så fået en stil for, og jeg har rigtig svært ved at starte på den, da jeg ingen fantasi har! Opgaven går ud på at man skal lade som om man er et af menneskene på et billede. Menneskene står på en balkon, og de ser på et eller andet, så er det det man skal finde på, hvad k... -
Hjælp til digt.
ForumindlægHej.. Jeg skal til eksamen i dansk mundtligt, og jeg har om et digt med Benny Andersen "De rigtige mennesker".. Men jeg kan ikke rigtigt finde ud af hvad den handler om andet end at det er menneskerne fra syd der er rigtige mennesker og dem fra nord ikke er, nogle der måske kender d... -
AT 2014 - hjælp mangles
ForumindlægHej Jeg er virkelig i nød. Jeg har ledt og ledt men kan ikke finde et ordentligt emne til AT, omhandlende mad og mennesker. Jeg vil meget gerne finde en sag, hvor jeg tydeligt kan diskuterer hvilken betydning forholdet mellem mad og mennesker har for sagen. Nogen som har forslag til emner i... -
Hjælp til produkt!
ForumindlægHej mig og mine venner har valgt af have omkring hygiejne men vi kan bare ikke finde et produkt. her er vores problemformulering. Hvad er hygiejne og hvad betyder det for os mennesker? Hvordan var hygiejnen førhen og hvorfor og hvordan opstod den? Hvordan bliver hygiejnen i fremtiden, og hvilke... -
International politik
ForumindlægNogle der kan hjælpe mig med en klar defination på international politiks hovedtendenser: Idealisme og realisme -
iliaden - hjælp
ForumindlægVi skal lave et referat/svare på nogle spørgsmål i iliadens 22 sang side 157 til 166. Vi har fået at vide vores karakter vil blive påvirket af dette da vi her skal vise vi kan bruge det vi har lært indtil videre. Vi skal skrive sådan noget med at guderne fx opfører sig antropomorft (menneskeligt)... -
Bare et par sætninger!!! haster!
ForumindlægHeej,, er der lige nogen, som hurtig kan kigge på de værste grama-fejl i min oversættelse ?? Bare et par sætninger... De fleste mennesker holder af naturen. De tider er for længst forbi, hvor man lidt arrogant kunne tale om ”Naturen – det billige skidt”. Men der er sket store sk... -
Eksam
ForumindlægJeg skal op til mundtlig fysik her på fredag, og jeg skal tale om lydens egenskaber. Hvad er det helt præsict?? -
Matematik på HF?
ForumindlægJeg skal efter ferien starte på HF, og i den anledning kunne jeg rigtig godt tænke mig at høre, hvad man som det første egenlig kommer til at lære - altså emnet. Jeg starter på c- niveau, men planlægger derefter at komme op på b. Er der eventuelt noget, jeg kan forberede mig på her og nu - nogle... -
bestem a og b (cas-værktøj)
ForumindlægGennem en årrække har man på Sable Island optalt antallet af unger, som gråsælerne fik. Nedenstående tabel viser sammenhørende værdier af årstal og antal unger. Årstal 1970 1978 1981 1984 1987 1990 1993 1997 Antal unger 700 2500 3400 5200 7500 11000 1... -
Plzzzz hjælp mig nogle der vil rette mit disposition? Eksame imorgen:(
Forumindlæg#0 hej, jeg skal analysere og fortolke et eventyr som er skrevet af H.C Andersen, "Det Er Ganske Vist. jeg skal til eksamen imorgen:/ håber jeg får hjælP!:) handlingsforløb: det springer i tid der er også flashback. billedplan og realplan: forfatteren har valgt hønsegården for sammenligne... -
Integrationspunkeer
ForumindlægHej Hvordan kan mans e på følgende graf, at funktion f har større funktionsværdier end g? Jeg forstår ikke helt,hvordan det kan ses på dette billede? -
co2
ForumindlægHey alle , håber lige at der er nogle der kan hjælpe mig med dette skema , forstår det ikke rigtigt -
Definitions- og værdimængde
ForumindlægKan jeg få hjælp til, værdi- og definionsmængde for disse funktioner jeg har fundet? -
tungmetal
Forumindlæghej håber at i kan hjælpe. et bestemt tungmetal udskille fra menneskets krop, så mængden aftager eksponentiel med en halveringstid på 8 år. hvad er den årlige fremskrivningsfaktor og hvor mange procent forsvinder fra kroppen i løbet af et år. gerne med forklaring og beregning -
giv mig lige et ord!
Forumindlægsidder og skriver dansk stil.. Alle kender vist det der med at man ikke liiige kan huske dét ord.. Sådan har jeg det nu.. Hvad er det nu for et ord, det betegner en masse mennesker, der snakker i munden på hinanden, som en slags summen? -
ØMU
ForumindlægHåber virkelig der er nogle rare mennesker her, som har lidt ekstra tid og lyst til at hjælpe..Har en samfundsfagsaflevering med spørgsmålet "Diskuter hvordan realiseringen af Den økonomiske monetære union kan påvirke beskæftigelsen i EU."Er kørt fuldstændig fast!! Hjælp! -
Unge og seksualitet
ForumindlægHej søde mennesker på studieportalen:) vil i gerne hjælpe mig med de her spørgsmål? Tak på forhånd Definitioner Hvem er det der definere ens seksualitet ? Hvordan ser samfundet på seksualitet? Kan ting være med til at definere seksualitet og for hvem? Hvordan finder man ud af at man har fun... -
Oversættelse af 1 tysksætning
ForumindlægHvordan siger man ; "Vi kom en time før koncerten startede og der var allerede mange mennesker i godt humør." - Håber der er nogen der kan hjælpe ! Har svært ved at bygge sætningen op . -
Gode råd til folkeskolens eksamen
ForumindlægHej alle flinke og hjælpsomme mennesker ;) Kan i ikke komme med nogle gode råd til samfundsfag. Da jeg skal op en gang i næste uge. Alt fra jeg skal se nyhederne til ting som er oppe i tiden og jeg skal have læst på . Hvis du har været oppe, hvad var du så oppe i ? og hvordan gik det? Mange tak
