Engelsk
Rettelse af terminsprøve, Engelsk B
Hej,
Min engelsklære har ikke "udpeget" mine fejl i min opgave, som jeg skal genaflevere. Derfor ville jeg høre om der nogle der kan udpege nogle fejl.
mvh
Svar #1
07. april 2014 af rakijovic
Hopla. Ved lejlighed bedes du også undersøge forskellen mellem en lære og en lærer.
► Vriendelikheid is net sinisme wat 'n jol gekry het! ◄ |||| ► Ljubaznost je samo cinizam što je dobio piće! ◄ ||||
► Prietenia este doar cinism care a băut puțin alcool ! ◄
Svar #2
07. april 2014 af jamilaq (Slettet)
#1Hopla. Ved lejlighed bedes du også undersøge forskellen mellem en lære og en lærer.
Du da en rigtig flink og betænksom mand. Meget flot af dig, at du kan forskellen mellem en lære og en lærer. Klap dig selv på skuleren ;-)
FGA
Svar #3
07. april 2014 af rakijovic
Skulderen, Jimmy. :) Skal man være smånæsvis, bør man i det mindste have styr på sit eget halløj. ;)
► Vriendelikheid is net sinisme wat 'n jol gekry het! ◄ |||| ► Ljubaznost je samo cinizam što je dobio piće! ◄ ||||
Svar #4
07. april 2014 af jamilaq (Slettet)
Svar #5
07. april 2014 af Andersen11 (Slettet)
Det er helt uforståeligt, hvad du brokker dig over. I #1 har rakijovic givet sig god tid til at læse og kommentere dit essay, og i tilgift har du så fået lidt vejledning i at skrive forståeligt dansk.
Svar #6
08. april 2014 af jamilaq (Slettet)
Svar #7
08. april 2014 af rakijovic
Indrømmelse af egen fejl; dælme en sjældenhed i dagens teenagekorps. Alt forladt! ;)
Skriv et svar til: Rettelse af terminsprøve, Engelsk B
Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk?
Klik her for at oprette en bruger.