Debat

HJÆLP!

07. maj 2014 af loui390b (Slettet)

Vi er i min klasse meget uenige i hvordan og hvorledes

Vi vil gerne spise rundstykker med en lærer, nogle der kan forklare om det? hvornår, med hvilken lærer og kan der være flere lærer??

På forhånd tak:)


Brugbart svar (0)

Svar #1
10. maj 2014 af snylt (Slettet)

Du går måske i 9. klasse? 

Hvis ja, så har vi også sidste skoledag snart, men vi skal ikke ned til vores lærer, så det er ikke noget man skal.

Hvis man dog alligevel vælger at spise hos en lærer, så bør det være klasselæren, hvis det er i hans hjem.

Dvs. man kan vælge fællesspisning med flere lærer (typsik på skolen), men man kan også tage hjme til læren og gøre det :)

Håber det hjalp.


Brugbart svar (0)

Svar #2
10. maj 2014 af MaibritG

Da jeg i sin tid - det lyder lidt som om, at jeg er søster til Grauballemanden - blev færdig i folkeskolen, fik vi morgenmad hos vores matematiklærer sammen med klasselæreren og en anden lærer, som vi havde i mange fag. Samtidigt var der også en frokost på skolen efterfølgende, så morgenmaden var helt frivilligt. Jeg husker det som rigtig hyggeligt.

Så jeg kan ikke se hvorfor I ikke skulle kunne spise rundstykker med en eller flere af jeres lærerere. Det kommer dog an på om de også gerne vil spise frokost med jer. Så måske, at I skal spørge dem ad.

- - -

Med venlig hilsen
Maibrit


Skriv et svar til: HJÆLP!

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.