Debat

Hvordan er undervisningen på STX

10. maj 2014 af snylt (Slettet)

Hej!

Hvordan forgår undervisningen på STX? Altså, i folkeskolen så kan en lærer en vælge en og sige "Ja, Jonas, hvad er 27x4" ? 

Er det også sådan på gymnasiet? Er det mere: "Følg med, og notere, hvad læreen siger" ?

Tak


Brugbart svar (0)

Svar #1
10. maj 2014 af Kemi1996 (Slettet)

Det er faktisk forskelligt fra lærer til lærer. Nogle lærer forventer at man altid er med i timen, hvor andre lærere mener at det er op til en selv fordi i sidste ende er det dig der skal til eksamen.

Men for at svare på dit spørgsmål så handler det mest om at følge med og notere :)  


Brugbart svar (0)

Svar #2
12. maj 2014 af Savior123 (Slettet)

Kommer selvfølgelig an på hvor det er du befinder dig hende. Som #1 siger så findes der forskellige lærer, som har forskellige krav ;)


Brugbart svar (0)

Svar #3
12. maj 2014 af Bimsebusse (Slettet)

#2

det dårligt :)

Og hvorfor er det så lige det? :)


Brugbart svar (0)

Svar #4
12. maj 2014 af Savior123 (Slettet)

Hvorfor er det at du igen kommentere mit kommentar... for niende gang. 


Brugbart svar (0)

Svar #5
12. maj 2014 af Bimsebusse (Slettet)

Jeg har aldrig kommenteret dine kommentarer før. Måske bliver du bare koommenteret ret mange gange siden jeg "åbenbart" er en af dem.. Jeg har ret til at være nysgerrig over, hvordan det er på STX, da jeg selv skal gå der.

Så speciel er du heller ikke, at jeg ville bruge min tid på gang efter gang at kommentere dine indlæg. Tag det lige roligt...


Brugbart svar (0)

Svar #6
12. maj 2014 af Savior123 (Slettet)

Når jo det er jo derfor du blev ved med at spamme min kommentar med at du også ville få et 12 tal i mat eksamen så styr dig lige. Derudover snakkede du om at jeg ville blive en god læge med tiden osv. Det rager slet ikke dig, og jeg mener kun dig. Hvis du er vild med mig, så må du undskylde, da jeg ikke forholdermig til useriøse piger.


Brugbart svar (0)

Svar #7
12. maj 2014 af Bimsebusse (Slettet)

Hvad snakker du om? Hvordan skulle jeg vide, at du vil være læge? Måske burde du tjekke, hvem det er, der har skrevet disse "kommentarer" inden, du anklager mig for alt muligt.

Forresten så har jeg lige så meget ret til at udtrykke mig, som du har. Hele verden drejer sig ikke om dig, men hvis du vil tro på det så værsgo'.

Og jeg forholder mig heller ikke til egocentriske drenge, der føler sig så truede på baggrund af en kommentar.


Brugbart svar (0)

Svar #8
12. maj 2014 af Savior123 (Slettet)

Nej jeg følger mig ikke truet pga. dit kommentar men derimod irreteret at du kommentere min kommentarer... Vil ikke diskutere mere om det SLUT. 


Brugbart svar (0)

Svar #9
12. maj 2014 af OnceUponATime

Det er meget forskelligt fra lærer til lærer, og desuden også fra fag til fag :)

Mest af alt er det dog "lyt og tag noter", ja :D


Brugbart svar (0)

Svar #10
12. maj 2014 af Amril (Slettet)

Der er ikke så stor forskel. Du hører på læreren, og til tider vil denne spørge spørgsmål, som du kan svare ved at række hånden op. Desforuden vil der være opgaveregning, hvor du enten kan blive kaldt op til tavlen eller svare fra din plads (igen ved håndsoprækning). Bemærk, at du nok vil opleve en stigning i antallet af fremlæggelser og lektier. 


Skriv et svar til: Hvordan er undervisningen på STX

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.