Fysik
Eksamen i morgen
Kan jeg som elev tage andres opgavesvar fra gamle opgavesæt med ind til Fysik A eksamen og bruge dem derinde til at hjælpe med at løse opgaverne?
Andre opgavesæt mener jeg alt mellem himmel og jord, venners svar, studienet/portalens pdf filer osv.
Svar #1
22. maj 2014 af Andersen11 (Slettet)
Til eksamen i Fys A (stx) er alle hjælpemidler tilladt, med de begrænsninger, der er fastlagt i Eksamensbekendtgørelsen https://www.retsinformation.dk/Forms/R0710.aspx?id=152744
§ 15. Under prøverne er anvendelse af hjælpemidler, herunder elektroniske, tilladt, jf. dog stk. 2, medmindre der i reglerne for den enkelte uddannelse er fastsat begrænsninger.
Stk. 2. Eksaminanden har under prøver, der er underlagt tilsyn, alene adgang til internettet, for så vidt angår egne læremidler, egne notater og egne arbejder.
Svar #2
22. maj 2014 af dnopas (Slettet)
Så det vil sige det er tilladt hvis man har hentet fx en studienet opgave ned på computeren, og derefter uden netadgang åbne PDF'en? For mig lyder det som at du ikke må hente ting på studienet under eksamen, men hvis du har gjort det inden er det i orden. Er det rigtigt?
Skriv et svar til: Eksamen i morgen
Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk?
Klik her for at oprette en bruger.