Debat

Kan jeg gøre noget

04. juni 2014 af bluekik (Slettet)

Fredagen inden vi fik årskarakter havde vi karaktersamtaler med min lærer, han nåede ikke at snakke med alle, så min veninde og jeg fandt ham i frikvateret og spurgte om han kunne fortælle os vores karakter, han sagde vi begge havde fået 7. Nogle dage senere da karakterne er udgivet kan jeg se at jeg kun har fået 4, jeg spørger ham så og han siger han har ombestemt sig og holder op med at svarer på mine beskeder, jeg lod det bare ligge, men det irritere mig rigtig meget at en lærer bare kan skifte sin mening efter man har snakket med ham (min veninde var der som vidne)- Så synes i jeg skulle gå videre med det eller bare lade det ligge?
 


Brugbart svar (0)

Svar #1
04. juni 2014 af Mistique (Slettet)

Lyder også lidt underligt. Jeg ved ikke hvad de officelle regler er for det, om det er i orden at ændre karaktere når de er sagt mundtligt. Det kan du måske prøve at undersøge.


Brugbart svar (0)

Svar #2
04. juni 2014 af cornpop (Slettet)

Hvad er hans begrundelse for dit 4-tal? Du kan ikke gøre så meget ved, at han har ombestemt sig og jeg er ret sikker på, at du ikke vil få en dyt ud af eksempelvis at gå til rektor.. Synes dog, at din lærer bør give dig en saglig begrundelse for 4-tallet. 


Skriv et svar til: Kan jeg gøre noget

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.