Fysik
Kovalent
hvad har kovalent med det periodiske system at gøre?
Svar #1
07. juni 2014 af Savior123 (Slettet)
2 sekunders google søgning ;) BTW var selv op i mundtlig fysik og fik trukket kovalentebindinger (Vi fik aldrig rigtig læst om det, så havde slet ikke noget i mit pensum om kovalentebindinger), og endte med at få 10' tal - men jeg vil dog inddrømme at måske var en smule klichéagtig. Snakkede alt det hvad jeg kunne :D Hvis du ikke har været oppe i mundtlig fysik, så alt lykke ;)
SE HER--> http://munkejord.dk/binding.shtml
Venlig Hilsen
Josef
Svar #2
07. juni 2014 af rigmoroe (Slettet)
Har du nogen gode råd til fysikprøven? Jeg skal op her på onsdag. Jeg er lidt skræmt eftersom min første afgangsprøve gik utrolig dårlig og blev savet ned af min censor.
Svar #3
07. juni 2014 af Savior123 (Slettet)
Svar #4
07. juni 2014 af rigmoroe (Slettet)
Jeg har ikke rigtig nogen bog at tage notater til. Jeg fik min lærer her for 2 måneder siden, så jeg har ikke så mange emner. Skal jeg bare finde notater til dem og så lidt ekstra?
Svar #5
08. juni 2014 af Savior123 (Slettet)
Ja præcis. Jeg vil i hvertfald råde dig til at være forberedt på at besvare spørgsmål der ikke hører inde under det emne du får trukket, og derudover husk at give et eksempel fra dagligdagen.
Svar #6
08. juni 2014 af rikkerunagerchristensen (Slettet)
Jeg forbereder mig bare ved at Lave dispositioner til de 5 emner vi har, og skrive det jeg skal sige ned til alle 5 emner. Det tager lang tid, men så er jeg da godt forberedt ;)
Svar #7
08. juni 2014 af Savior123 (Slettet)
Ja det er du. Håber på det bedste :D: Du bestemmer selv smileyen
Skriv et svar til: Kovalent
Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk?
Klik her for at oprette en bruger.