Andre fag

STUDENTERHUER

08. juni 2014 af Denicec - Niveau: C-niveau

Hej, 

Jeg har bestilt en hue og da den kom hjem, var den for lille. Firmaet siger, at de ikke vil lave en ny, da det er slut nu. hvad kan jeg gøre? 


Svar #1
08. juni 2014 af Denicec

De har desuden udvidet den 4 gange og har ikke noge "rester"... Andre firmaer jeg kan søge hos, købe en ny eller klage? 


Brugbart svar (1)

Svar #2
08. juni 2014 af MaibritG

Har du bestilt den i den rigtige størrelse og stemmer den størrelse overens med huens? For du burde kunne få den byttet, hvis fejlen ligger hos dem. Du har i hvert fald ikke fået det produkt, du i så fald har bestilt.

Mit bud vil være at klage over det, og få en tidshorisont på om du kan nå at få en ny hue. Jeg mener at leverandørerne har lukket ned for "hurtighuer" nu.

- - -

Med venlig hilsen
Maibrit


Svar #3
09. juni 2014 af Denicec

Manden der målte mit hoved mente at en 52 var min og derefter, da jeg fik huen hjem, fik det op for mig, at der er forskel på deres prøvehuer og deres rigtige, de har lukket ned og laver ikke flere... :( :/


Brugbart svar (1)

Svar #4
09. juni 2014 af MaibritG

Er det problematikken med CL Seifert? For de har netop haft problemer med at prøvehuerne og de rigtige huer ikke matcher hinanden, hvor eleverne har fået en ny hue. Jeg synes, at du skal kontakte din hueleverandør igen.

- - -

Med venlig hilsen
Maibrit


Brugbart svar (1)

Svar #5
10. juni 2014 af CLSeifertKundeservice (Slettet)

#0

Hej, 

Jeg har bestilt en hue og da den kom hjem, var den for lille. Firmaet siger, at de ikke vil lave en ny, da det er slut nu. hvad kan jeg gøre? 

Hej Denicec,

Mit navn er Fetije og jeg arbejder hos C.L. Seifert.

Har du købt din studenterhue hos os ? Hvis du har, så kunne jeg godt tænke mig nogle oplysninger om bestillingen for at se om jeg kan gøre noget.

Du kan også kontakte mig direkte på [email protected]

Venligst, Fetije - C.L. Seifert


Skriv et svar til: STUDENTERHUER

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.