Generelt

Årsprøveprøve - karakteren

11. juni 2014 af la12 (Slettet)

Hej SP,

Uheldigvis er jeg kommet hjem med en karakter, som jeg ikke er tilfreds med.
Jeg ved jeg er bedre end det, men jeg er bange for, at min lærer tror, at jeg kun kan præstere, som jeg gjorde til årsprøven :(  Mit spørgsmål er derfor om det har en stor betydning når jeg starter i 2.g? Jeg ved godt, at en årsprøve ikke er særlig vigtig, da det kun er en øvelse til den måske fremtidige eksamen i 3.g, men jeg er stadig bange for, at det har en betydning for standpunktskarakterne næste år. Jeg ved godt, at det er et underligt spørgsmål, men jeg vil bare vide, om der er nogen, der også har prøvet at få en dårlig karakter i 1.g, men som har afsluttet faget med et 12-tal :) (og forresten hvor meget kan læreren huske, kan de godt huske i fx 2.g, at man fik en dårlig karakter i 1.g?)    


Brugbart svar (1)

Svar #1
11. juni 2014 af Gymnasieven (Slettet)

Jeg var oppe i en årsprøve i 2g, hvor jeg fik 02 (eller 4, kan ikke helt huske det), men det ændrede ikke på nogen måde mine karakter (som var 10)


Svar #2
11. juni 2014 af la12 (Slettet)

Tak for dit svar :)
Det er jeg godt nok glad for at høre :) 


Brugbart svar (1)

Svar #3
11. juni 2014 af Tyskkk (Slettet)

Nogle lærere tænker ikke meget over ens årsprøvekarakter og vil mene, at den ikke rigtigt kommer til at tælle med i ens årskarakter i 2.g. :)


Svar #4
11. juni 2014 af la12 (Slettet)

Tak for svaret :) 


Skriv et svar til: Årsprøveprøve - karakteren

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.