Engelsk

Engelsk stil? Er der nogen?

05. november 2014 af Mig96 (Slettet) - Niveau: B-niveau

Hej. Jeg sidder med en engelsk stil, som jeg lige har færdigskrevet, og jeg vil derfor spørge om, der er en venlig sjæl, der vil rette den? Jeg håber, at der er nogen. Det vil betyde rigtig meget for mig. :)

Med venlig hilsen 

Mia.

Brugbart svar (0)

Svar #1
05. november 2014 af Stygotius (Slettet)

Vil du aflevere din egen stil eller en som andre har lavet ??

Svar #2
06. november 2014 af Mig96 (Slettet)

Det er min egen stil, jeg skal aflevere. 

Brugbart svar (0)

Svar #3
06. november 2014 af Stygotius (Slettet)

Hvis nogen har rettet den for dig og fjernet alle fejl, er det jo ikke din stil mere.

Svar #4

Det forstår jeg ikke helt. Ved, at man blot kigger en stil igennem for fejl, er det ikke ensbetydende med, at det ikke er ens stil mere. 

Hvis nogen har lavet en opgave for en person, så kan jeg godt give dig ret i, at det selvfølgelig ikke er din egen opgaveformulering, og det derfor betegnes som snyd. 

Brugbart svar (0)

Svar #5

Du vil jo ikke kun have at nogen skal læse din stil, men også at vedkommende retter alle fejl.

Nu er det ikke dit produkt mere. Du har jo ikke skrevet det du afleverer.

Svar #6

Jo. Det er en opgave, jeg selv har skrevet, så jo det er min aflevering. Hvad er det for noget at sige, at det ikke er min aflevering, hvis en retter den. Min lærer siger selv, at sådan noget ikke betegnes som snyd.

Det er slet ikke snyd, at nogen kigger på ens stil for fejl. 

Det er snyd, når en har skrevet hele din opgave. Så forhåbentlig er det ikke så svært er forstå, hvad jeg mener. Det er bestemt ikke snyd. 

Brugbart svar (0)

Svar #7

En stil som andre har rettet, viser intet om hvad du kan og ikke kan.

Den giver et falsk billede af det, og du snyder dig selv ret meget.

Svar #8

Hvem siger, at stilen er propfyldt med fejl? Jeg spørger, om der er en venlig person, der vil rette min opgave for at se om der er fejl i den, og du hopper ud i, at det er snyd og ved jeg ikke hvad. 

Du er langt ude. Jeg kan også se på de forumindlæg, som du har skrevet i, at det er de samme platte kommentarer du kommer med. 

Laver den perosn der retter min opgave, måske alt om på opgaven, siden du skriver, at det ikke er min opgave mere??? 

Brugbart svar (0)

Svar #9

Jeg ved ikke om din opgave er "propfyldt med fejl". Det har jeg heller ikke udtalt mig om.

Et faktum er at de forkerte ting du har skrevet,  ikke er der mere i den opgave som du afleverer.Altså er den ikke dit produkt.   Det kan du ikke sno dig udenom med nok så mange smarte udflugter..

Hvis du havde afleveret det som du har skrevet, ville din opgave være anderledes (og mere fejlfyldt) end den besvarelse du afleverer og får karakter for.

Den karakter er altså ikke en karakter for hvad du har lavet, men for hvad en anden har lavet. 

Det er ikke en "plat kommentar", men logik for burhøns.

Skriv et svar til: Engelsk stil? Er der nogen?

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.