Studieretningsprojekt/-opgave (SRP/SRO)

SRP - Fysik og Matematik

06. december 2014 af Umre (Slettet)

Hej. Jeg har kombineret fagene Matematik A og fysik B da jeg synes at det er interressant. Men jeg har et problem, nemlig at jeg ikke kan finde nogen som helst bøger om mit emne som er "Regressions modeller til bestemmelse af længdeudvidelse koefficent". Så mit spørgsmål er om I kender nogen bøger som kan give mig nogen oplysninger til det jeg har? 


Brugbart svar (0)

Svar #1
06. december 2014 af mathon

Du skal studere lineær regression.


Svar #2
06. december 2014 af Umre (Slettet)

For det først, så takker jeg for det hurtige svar :). Men problemet er bare at jeg ikke kan finde nogen bøger? Jeg er blevet informeret om at jeg skal finde noget om partiel differentitation samt længde og - varmeudvidelse? Det eneste jeg kan finde er på internettet, men det er ikke lige det bedste at have en SRP der kunne består af kilder fra nettet :/  


Brugbart svar (1)

Svar #3
11. december 2014 af nejvelda

Du kan måske brug bogen Statistik og sandsynlighed af Arne Nielsen m.m. fra s. 253

Altså, hvis det er om rengressionsanalyse, mindste kvadraters metode osv - ved ikk om jeg lige har forstået rigtigt ..


Skriv et svar til: SRP - Fysik og Matematik

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.