Spansk

Gratis lektiehjælp eller undervisning - Spansk - Kun seriøse henvendelser.

05. januar 2015 af MarceloAlejandro (Slettet) - Niveau: A-niveau

Kære elev,

Jeg hedder Marcelo Alejandro og mod al regelmæssighed tillader jeg mig hermed at sende denne nyhed til dig -måske har den interesse for dig eller nogen, du kender og gerne vil have hjælp til spansk.

Jeg underviser på gymnasium (hhx og htx); desuden underviser jeg på universitetet, hvor jeg arbejder med litteratur, historie og samfundsforhold i Spanien og Latinamerika.

Jeg arbejder med etablering af et firma, der gerne vil tilbyde undervisning og lektiehjælp til elever, der går på gymnasium og andre interesserede i det spanske sprog. Nu går vi et skridt videre og er klar til at tilbyde gratis lektiehjælp eller undervisning i et begrænset tidsrum.

Lyder det som en god idé? Så skriv til [email protected] - det er de første 7 elever, der skriver til os, der vil få gratis lektiehjælp eller undervisning.

Når du sender en e-mail til os vil vi gerne bede dig om, at skrive:

1. Hvilken klasse går du i og hvad hedder din skole?

2. Er der tale om lektiehjælp eller undervisning?

3. Dit navn

4. Dine erfaringer med det spanske sprog.

De første 7 elever, der skriver til os vil i løbet af de næste par dage modtage en e-mail med flere oplysninger vedrørende den måde vi kommer til at arbejde med dine lektier eller undervisning og andre praktiske informationer.

Undervisning eller lektiehjælp er gratis.

Med venlig hilsen

Marcelo Alejandro.


Brugbart svar (0)

Svar #1
03. april 2018 af Alhaurin (Slettet)

Hej, hvor i Danmark søsættes dette projekt?

Mvh Alhaurin


Skriv et svar til: Gratis lektiehjælp eller undervisning - Spansk - Kun seriøse henvendelser.

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.