Engelsk

Hjælp til disposition i engelsk

15. april 2015 af AnneEmma98 (Slettet) - Niveau: 9. klasse

Hej,

Vi er i klassen begyndt at lave dispositioner i engelsk.

Vores underemner er: Conflicts, being different, living in Australia og sports.

Har haft rigtig svært ved at finde et emne, men er kommet frem til at jeg vil skrive om at være anderledes.

Jeg tænkte at skrive noget om, hvordan man kan være anderledes, hvorfor det kan være svært og noget med hjælp/inspiration. Problemet er at jeg ikke aner hvad underemnet skal være? Tænkte på standing out eller noget i den retning måske, synes bare ikke rigtig det passer som underemne. Ville helst bare kalde det being different, men det er jo "overemnet", hvis man kan sige det sådan :)

Har også overvejet at ændre det, ved bare ikke rigtig til hvad... 

Jeg håber at I sidder inde med en god idé til et underemne, det ville virkelig være til stor hjælp :) Ellers er jeg også åben overfor andre forslag. Måske er det generelt bare et dårlig emne jeg har valgt, er kommet rigtig meget i tvivl ihvertfald... Hvad tænker I?

På forhånd mange tak, er glad for al den hjælp jeg kan få :)

Hilsen Anne.


Brugbart svar (0)

Svar #1
15. april 2015 af BGH1995

"Being different" og "standing out" er jo det samme.

Hvis jeg var dig, så havde jeg taget et andet emne end "being different". Jeg tror det bliver for "blødt" og komplekst. Det er nemmere, hvis du kan drage noget konkret ind over, som eksempelvis i "Conflicts".

Der er jo massere af konflikter i verden - både nationalt og internationalt. Det samme gælder "Australia" og "Sports" , som begge er lige-til.

Vh


Svar #2
18. april 2015 af AnneEmma98 (Slettet)

Okay, tak for hjælpen :) Ændrer det nok til conflicts...


Skriv et svar til: Hjælp til disposition i engelsk

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.