Fransk

Fransk tekst

25. april 2015 af AnHansen (Slettet) - Niveau: B-niveau

Hej :)

Er der en venlig sjæl som har mulighed for at kigge min franske stil igennem? På forhånd mange tak!

Mvh

Anna

Vedhæftet fil: Moïse_v0-1.docx

Svar #1
25. april 2015 af AnHansen (Slettet)

*Lille rettelse

Vedhæftet fil:Moïse_v0-1.docx

Brugbart svar (0)

Svar #2
26. april 2015 af french doctor

Hej

En fin stil - enkelte steder tænker man "Google Translate", fordi det skrevne er lidt kuk.

Generelt: Husk at få bøjet verberne hver gang - de står lidt for mange steder i at-form, hvor de skal bøjes efter, hvem det er der handler.

Du bør også lige læse op på passé composé, så du er 100 % sikker i, hvornår du skal bruge AVOIR og hvornår ETRE som hjælpeverbum.

Men se ellers feedback i vedhæftede.

Sincèrement

Thomas

- - -

Sincèrement Thomas

Vedhæftet fil:Moïse_v0-1-1597198.docx

Brugbart svar (0)

Svar #3
09. maj 2015 af abdelmoula (Slettet)

J´ai corrigé de simple fautes d´orthigraphe, et j´espère qu il te plaira.

Tout mes sinceres amitiées.

Vedhæftet fil:Moïse et Ibrahim.docx

Brugbart svar (0)

Svar #4
16. maj 2015 af Kristel26 (Slettet)

Hej, 

Jeg er tutor og tilbyder både fransk og engelsk eksamenshjælp hvis du går i folkeskolen, gymnasium eller på videregående uddannelse (vi kan mødes fysisk eller over skype). 

Du er velkommen til at kontakte mig på [email protected] hvis du er interesseret i at høre mere!

Kh Kristel 


Brugbart svar (0)

Svar #5
17. maj 2015 af abdelmoula (Slettet)

Salut Kristel

Je crois que nous pouvons travailler ensemble, si vous voulez, j´ai une grande experience dans le domaine       d´apprentissage de la langue française, je suis d´origine marocaine et j´ai les compétences necessaires pour promouvoir les compétences orales et écrites des élèves.

Tous mes salutations distinguées


Skriv et svar til: Fransk tekst

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.