Matematik

HJÆLP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

12. september 2015 af andersjoh (Slettet) - Niveau: A-niveau

hej folkens

nogen der lige vil hjælp til dette opgave

på forhånd

mange tak :)

Vedhæftet fil: Dokument9.docx

Brugbart svar (0)

Svar #1
12. september 2015 af Therk

Jeg tror du har udeladt et udråbstegn.

Brugbart svar (0)

Svar #2
12. september 2015 af AskTheAfghan

Læs Betingelser for brug af Lektieforum på Studieportalen.dk, specielt

- Giv dit indlæg en sigende titel. På den måde er der større sandsynlighed for, at lektiehjælperne kan finde dit spørgsmål.
- Beskriv så præcist som muligt hvad du har problemer med. Gør rede for hvad du ved, og hvad du ikke ved. På den måde undgår du, at lektiehjælperen bruger tid på at forklare ting, som du i forvejen er bekendt med. Dette illustrerer også, at du har tænkt over opgaven, hvilket ofte giver hurtigere og bedre svar.

- Vær opmærksom på at de folk, der tilbyder hjælp på forummet, gør det helt og aldeles frivilligt. Det er vigtigt at have forståelse for. Vær derfor tålmodig, når du venter på svar.

- Skriv ikke med STORE BOGSTAVER, det opfattes som råben.

Det er ikke alle, der har programmet, Microsoft Office.

Svar #3
12. september 2015 af andersjoh (Slettet)

slap nu af folkens !

Brugbart svar (0)

Svar #4
12. september 2015 af Therk

Fik du hjælp nok, da du stillede et spørgsmål i går? Du har ikke svaret. :)

Kan du printe dit dokument til PDF og uploade det? Jeg kan ikke læse .docx-filer.

Svar #5
12. september 2015 af andersjoh (Slettet)

hej Therk ja jeg kunne mange tak

jeg har oploadet opgave i PDF format

tak på forhånd

Vedhæftet fil:Dokument9.pdf

Brugbart svar (0)

Svar #6
12. september 2015 af AskTheAfghan

Det er ikke en matematik opgave, men en fysik opgave.

Svar #7
13. september 2015 af andersjoh (Slettet)

okay? så kalder vi det en fysisk opgave..

undskyld hvis du har noget fornuftigt at skriv så gøre det  hvis ikke så LADE VÆRE med at give irrelevente kommentar!.

TAK!

Brugbart svar (0)

Svar #8
14. september 2015 af AskTheAfghan

Opret et nyt spg. med kategorien fysik, hvis du ønsker at have en seriøs hjælp. Husk at uploade en pdf-fil eller et billede af opgaven. Hav tålmodigheden.

Skriv et svar til: HJÆLP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.