Engelsk

Mundtlig engelsk fremlæggelse

22. oktober 2015 af CecilieCeciliee (Slettet) - Niveau: 10. klasse

Jeg har en eksamensforberedelse i morgen, en mundtlig fremlæggelse i engelsk på 5 minutter. Mit overordnede emne er love and friendship, og jeg har nogle foreslåede underemner, men synes bare de lyder småkedelige og svære at få 5 min ud af.

Vil I ikke komme med nogle forslag? Det må også gerne være hvordan jeg kan gribe mine allerede foreslåede emner an, for jeg vil så gerne gøre mit bedste, men ved ikke lige hvor og hvordan jeg skal starte. :)

Dette er mine foreslåede emner: 

Romance, young love, sorrow, forbidden love, different cultures, different races, marriage, friendship, family, divorces, bisexuals, homosexuals, long distance relationships, difference in age, dating, netdating, love/sex, young pregnancy, material love, national love, religions, sports, incest…


Brugbart svar (0)

Svar #1
22. oktober 2015 af pokemonorm

Hejsa,
du kan tage det, du interessere dig mest for. Men, et nemt og godt emne vil være diffrent races. Da du kan komme lidt ind på slavernes fortid og hvorfor de ikke blev elsket. Og hvordan de er idag, og hvorfor de bliver elsket af folket og hvorfor nogen hader dem (racemæssigt)

M.V.H Pokemonorm


Skriv et svar til: Mundtlig engelsk fremlæggelse

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.