Afsætning

Markedsførings forvirring

18. februar 2016 af lezk (Slettet) - Niveau: A-niveau

Hej, jeg sidder lige nu og er igang med at lave min SRP, og er nu kommet til et sted for jeg er forvirret mht modeller i afsætning. 

Jeg skal analyser hvor McDonald's kan tilpasse deres markedsføring, til den udvikling der sker i den amerikanske kultur. Og det er her det går galt. 
Jeg er lidt all over the places med alle de her modeller, og kan ikke finde ud af hvilke jeg skal anvende og i hvilken rækkefølge. 

Jeg tænker lidt, en Ansoffs vækstmatrix, hovedstrategier, de 4 P'er, købsadfærd, handlingsplan. 

Har i nogle forslag eller idéer som kunne hjælpe mig? 

På forhånd tak! :)


Skriv et svar til: Markedsførings forvirring

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.