Matematik

Chi^2

20. april 2016 af Valanthe13 (Slettet) - Niveau: B-niveau

Jeg sidder og roder lidt ,med en aflevering om Chi^2, men nu bliver jeg lidt i tvivl om opgave 4, og hvordan jeg egentlig skal formulere mig i den del af opgaven, og om det er rigtigt hvad jeg er kommet frem til... Håber der er nogen der kan hjælpe. Min netbog er yderst ubrugbar i denne situation, da den kun skriver om normalfordeling. så føler mig lidt på bar bund. det jeg har fundet indtil videre har jeg googlet mig til, og ved ikke om det er helt korrekt hvad jeg har fundet.

opgaven er vedhæftet.

Vedhæftet fil: Afleveringsopgave 8B.docx

Brugbart svar (0)

Svar #1
20. april 2016 af peter lind

Metoden er korrekt


Svar #2
20. april 2016 af Valanthe13 (Slettet)

men ha pokker skal jeg skrive til punkt 4.. ?? er egentlig ikk helt sikker på hvad jeg gør 


Brugbart svar (0)

Svar #3
20. april 2016 af peter lind

Ud fra 0 hypotesen kan du find fordelingen af H gen og fordelingen af tyndhåret ud fra samtlige observationer og uafhængig af den anden variabel. Den fordeling bruger du så til blandt de tyndhårede finde hvor mange af de tyndhårede, der i gennemsnit skulle have H genet og hvor mange der ikke skulle. Det samme gør du også for de ikke tyndhårede.


Skriv et svar til: Chi^2

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.