Engelsk

Ret og forklar fejlene i en tekst. Der er 8 fejl i teksten.

08. maj 2016 af vinther96 (Slettet) - Niveau: A-niveau

Hej, jeg skal have hjælp til at finde 8 fejl i teksten og rette dem og forklar hvorfor? tak på forhånd 

Previous, we used to portraying the class structure of Britain and other industrialized countries as a pyramid, with the working class forming the solid basis. That was at a time where manual occupations acounted for most of the jobs available. These days, in post-industrial economies, it is more accurate to draw the class structure like an electrical light bulb, with the middle classes bulging and outnumber the working class.

Brugbart svar (0)

Svar #1
08. maj 2016 af meitner

Previous (adj.) skal vel rigtigt laves om til previously (adverbium)

Jeg tror, det er den første fejl – ikke stensikker. 

"we used to portraying the class ..." – i denne sammenhæng, skal portraying vel stå i navneform? 

Brugbart svar (0)

Svar #2
08. maj 2016 af meitner

"..., with the middle classes bulging & outnumbering the working class." 

- Jeg tænker, at hvis det ene verbum ender på -ing, skal den anden vel også, siden de begge henviser til sammen grundled (?).

Også er der vist ikke et ord, der hedder acounted på engelsk. 

Brugbart svar (0)

Svar #3
08. maj 2016 af Stygotius (Slettet)

Previous, we used to portraying the class structure of Britain and other industrialized countries as a pyramid, with the working class forming the solid basis. That was at a time where manual occupations acounted for most of the jobs available. These days, in post-industrial economies, it is more accurate to draw the class structure like an electrical light bulb, with the middle classes bulging and outnumber the working class.

Fede typer = fejl.

Skriv et svar til: Ret og forklar fejlene i en tekst. Der er 8 fejl i teksten.

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.