Studievalg og videregående studie

Forskellige uddannelser

27. november 2016 af SilviyaFries (Slettet)
Hej.
Jeg har lige et spørgsmål: Jeg er snart færdig med 1. Grundforløb på NEXT til januar, og jeg har søgt ind på Grundforløb 2 i Kastrup til uddannelsen i Film- og Tv-produktion/Fotograf. Hvis jeg kommer ind vil jeg gerne fortsætte med uddannelsen, men uddannelsen tager 5 år, da jeg gerne vil arbejde som Film- og Tv-produktionstekniker, men man kan også blive Film- og Tv-produktionsassistent, som tager 3 år. Mit spørgsmål er om, hvis jeg tager den 3-årige uddannelse, og jeg gerne vil prøve noget nyt andet end det, kan man godt tage en videregående uddannelse i noget andet end Film- og Tv-uddannelsen, som skuespillerskole/uddannelse eller noget andet, selvom man ikke har haft en uddannelse omkring emnet? Der findes ikke en uddannelse som skuespiller, udover en videregående/kunstnerisk.
Jeg har et andet spørgsmål: Hvis jeg fortsætter med Film- og Tv-uddannelsen, kan man have en anden uddannelse samtidig?

Silviya.

Skriv et svar til: Forskellige uddannelser

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.