Samfundsfag

Venstre - Samfundsfag

12. december 2016 af MichaelContray - Niveau: 8. klasse

Hej

Jeg skal lave en præsentation om partiet venstre.

Da jeg ikke nogensinde har fremlagt i faget "Samfundsfag", vil jeg gerne høre jeres mening om, hvordan og hvorledes man gør.

Eksempelvis hvis et slide handler om EU. Skal man så bare gå ind på deres hjemmeside (venstre.dk) og derefter skrive præcis ordret, hvad der står der inde, fordi det er jo i princippet det de mener.

Venstres hjemmeside:

EU er en frivillig sammenslutning af selvstændige europæiske nationer, som har besluttet at løse en række opgaver i fællesskab. Samtidig er EU et forpligtende samarbejde, der afspejler, at europæerne ønsker at skabe en fælles fremtid med frihed, fred og velstand i Europa.

Fremlæggelse:

Venstre mener, at EU er en frivillig sammenslutning af selvstændige europæiske nationer, som har besluttet at løse en række opgaver i fællesskab. Samtidig mener venstre, at Eu er et forpligtende samarbejde, der afspejler, at europæerne ønsker at skabe en fælles fremtid med frihed, fred og velstand i Europa.

Skal man bare sige direkte, hvad de mener. Er virkelig i tvivl.

Tak på forhånd


Brugbart svar (1)

Svar #1
12. december 2016 af Skor1

Du skal mere overordnet sige hvad venstre er for et slags parti, hvem de henvender sig til, deres mærkesager og f.eks hvad de går til valg på. Du kan også inddrage informationer fra deres hjemmeside, hvis du ønsker dette, det skal dog bare have en relevans.


Skriv et svar til: Venstre - Samfundsfag

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.