Studieretningsprojekt/-opgave (SRP/SRO)

Side antal og tegn

18. december 2016 af Astamunch (Slettet)

Hej derude

Jeg har kombinationen af fysik og matematik, og skal derfor udføre beviser og regne på en hel del, hvilket vil sige at mine sider ikke kommer til at have det antal tegn man ønsker for en side. Min matematik vejleder har sagt at man skal tælle sider når man har valgt et fag som matematik, så hvis man ikke har det antal tegn som står under formalia, så er det forventet. Er det rigtigt? Tvivler på det, og vil gerne være sikker.


Brugbart svar (0)

Svar #1
18. december 2016 af BrainyBrain

Altså, jeg skriver også i matematik, hvor jeg har fået af vide at siderne i matematik ikke gælder som en normal side, netop grundet de mange ligninger, beviser etc. Derfor skal jeg også skrive 20-25 sider, i stedet for 15-20 sider, da min matematik fylder så meget. 


Svar #2
18. december 2016 af Astamunch (Slettet)

Ja okay, men hvis jeg så ikke har fået fortalt at jeg skal skrive 20-25, så skal jeg vel bare skrive de 15-20? Kan bare se at antal tegn er laaaangt under det som andre, med humaniora fag skal/kan skrive.


Brugbart svar (0)

Svar #3
18. december 2016 af BrainyBrain

Så skal du bare skrive 15-20..

Ja, men du har også naturvidenskabelige fag, ikke humaniora. Du tænker for meget over det, bare få det skrevet 


Skriv et svar til: Side antal og tegn

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.