Studievalg og videregående studie

Motiveret ansøgning til sygeplejerskeuddannelsen

03. februar 2017 af Tryllefant (Slettet)

Hej! Jeg søger ind til sygeplejersken nu her, men er dog i tvivl om hvordan jeg skal skrive den der motiveret ansøgning til kvote 2. Er der nogen herinde der kan hjælpe en lidt på vej? Evt. nogen der har en gammel ansøgning jeg må se, før jeg selv begynder? :)


Brugbart svar (0)

Svar #1
07. februar 2017 af dannysannem

Hej Tryllefant

Jeg kan ikke hjælpe her. Men måske har vi en enkelt plads på forårsholdet på Rønde Højskole, hvor jeg arbejder. Her er der masser af hjælpe at hente på Sygepleje- og medicinlinjen. Holdet startede i torsdags, men det er ikke svært at falde ind :-)

Hvis du (mod forventning ;-) )ikke lige er klar på at kaste dig ud i et højskoleophold(med alt hvad der følger af fede oplevelser :-) ) lige nu, og skulle det ske at du ikke bliver optaget på sygeplejerskeuddannelsen i år. Så har vi også hold der starter til august i år eller januar/februar 2018.

Det var ikke svar på dit spørgsmål, men da ingen andre svarede, tænkte jeg det var godt med lidt inspiration. Kontakt os hvis du er interesseret. Og pøj pøj med ansøgningen.


Skriv et svar til: Motiveret ansøgning til sygeplejerskeuddannelsen

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.