IT

fremhæve ens fejl til den mundtlige præsentation

18. juni 2017 af SandyW (Slettet) - Niveau: C-niveau

Hej jeg skal om ikke ret længe op i kit c og har lavet en poster som kommunikationsprodukt jeg gerne vil analysere med udgangspunkt hvilken overvejelser jeg har fortaget mig under udførelsen af min plakat. Men mit problem er at jeg har fundet nogle kommunikationsfejl i mit produkt.  Er det godt hvis jeg selv fremhæver mine fejl og fortæller om hvordan der evt. kan rettes op på det og hvorfor det egentlig er en fejl og hvilken betydning det har? eller skal jeg bare lade være?

Der er nemlig forskellige holdninger blandt lærer omkring det. Nogle siger at det er bedst at fremhæve det selv fremfor at censor eller læreren gør det :/

er meget i tvivl, håber nogle kan hjælpe


Brugbart svar (0)

Svar #1
19. juni 2017 af AngelOneOne

Hej,

En del af en opgaveløsning er, at også kunne identificere/analysere de fejl der er blevet begået. Jeg ville helt klart selv fremhæve fejl jeg har fundet efter aflevering. Især når du kan komme med forklaringer på hvilke betydning fejlene har og hvad du ville have gjort anderledes, hvis du havde spottet fejlen tidligere. Synes klart det er bedre selv at bringe dem på bane, end at censor gør det.

/Angel

- - -

/Angel


"The Universe is under no obligation to make sense to you" - Niel deGrasse Tyson
Look deep into nature, and then you will understand everything better” - Albert Einstein


Svar #2
19. juni 2017 af SandyW (Slettet)

Mange tak for svaret :). Jeg har nemlig også gjort det sådan


Brugbart svar (0)

Svar #3
20. juni 2017 af AngelOneOne

Hej,

OK - Håber det gik godt så :o)

/Angel

- - -

/Angel


"The Universe is under no obligation to make sense to you" - Niel deGrasse Tyson
Look deep into nature, and then you will understand everything better” - Albert Einstein


Skriv et svar til: fremhæve ens fejl til den mundtlige præsentation

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.