Dansk

Korrektur - kronik

31. oktober 2017 af PeterHansen221 (Slettet) - Niveau: A-niveau

Hej alle sammen derude!

Ville høre om der var en venlig sjæl der ville læse korrektur igennem i min kronik? Den er på 3,5 side og handler om danske symboler og identitet. Det ville være meget rart at få lidt hjælp med det og vil blive meget taknemmelig for det!

Tak på forhånd.


Brugbart svar (0)

Svar #2
01. november 2017 af maria2016

Peter Hansen, jeg kan godt hjælpe, hvis du vedhæfter opgaven inden kl. 12 ??

Svar #3
01. november 2017 af PeterHansen221 (Slettet)

#2 Peter Hansen, jeg kan godt hjælpe, hvis du vedhæfter opgaven inden kl. 12 ??

Har du en email jeg kan sende den over?


Brugbart svar (0)

Svar #4
01. november 2017 af maria2016

Jeg har sendt min mail til din indbakke


Brugbart svar (0)

Svar #5
01. november 2017 af Stygotius

Det er det man kalder snyd.


Svar #6
01. november 2017 af PeterHansen221 (Slettet)

Hvorfor det? Forventer at jeg kan se mine fejl, og gøre det bedre i kommende afleveringer ?

Brugbart svar (0)

Svar #7
01. november 2017 af Stygotius

Det er måske så derfor at du gerne vil kommunikere med folk i det skjulte.

Hvis du afleverer en andens arbejde og ikke dit eget, kan man kun karakterisere  det som snyd,


Svar #8
01. november 2017 af PeterHansen221 (Slettet)

Du snakker sort, tråden er ikke beregnet for at fortælle om hvorvidt det er snyd eller ej. Hold dine holdninger for dig selv

Brugbart svar (0)

Svar #9
01. november 2017 af Stygotius

Jeg snakker ikke spor sort. Det er ikke tilladt at bruge Studieportalen til snyd.

I øvrigt er det påfaldende at du omgående bliver aggressiv. Det må der jo selvfølgelig være en grund til.


Svar #10
01. november 2017 af PeterHansen221 (Slettet)

Hvem er du til at bedømme om det er snyd eller ej? Det kan godt være du ser det som snyd, men jeg ser det som hjælp og konstruktiv kritik som kan bruges i fremtiden. Grunden til at du tror jeg bliver aggressiv, er fordi du godt nok kan være vældig irrerterende at høre på. Pak dine ting sammen og bland dig uden om, tak på forhånd og fortsæt god aften.


Skriv et svar til: Korrektur - kronik

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.