IT

Min lenovo bærbar tænder ikke men laver en gnist lyd. Hva gør jeg!!!!!

04. februar 2018 af nutellaelsker - Niveau: C-niveau
Hej jeg hedder claudia og nu er det sådan at det her ikke har noget at gøre med studierne, men med min satans bærbar. Har haft den i ca 2,5 år. jeg havde 3 vinduer åbent på min leneovo bærbar hvor jeg lavede lektier, derefter slukkede den af sig selv og nu prøver jeg at tænde den men gider ikke. Den forbliver helt sort skærmen og samtidig laver den også en lille gnist lyd og blinker ved caps log on. Hvad skal jeg gøre???

Brugbart svar (0)

Svar #1
04. februar 2018 af Smut1

Hvordan slukkede den af sig selv? Blev den bare pludselig sort eller lukkede den ned rigtigt?

Jeg er bestemt ingen computerekspert, men jeg ville pille batteriet ud og lade det aflade helt. Derefter ville jeg sætte computeren til opladning.  


Brugbart svar (1)

Svar #2
04. februar 2018 af Smut1

Okay, det er lidt risky business, at lade det aflade helt, for det lader til, at computeren enten for nyt liv af det eller dør, så jeg ville nok prøve det her først :) https://www.version2.dk/artikel/mystisk-stroem-kneb-vaekker-doede-baerbare-til-live-7854


Svar #3
04. februar 2018 af nutellaelsker

omg taaaak du har redet mit liv. easy peasy tryk 30 sek og så tænder den. mange mange tak for linket, havde ikke engang tænkt på det selv. 


Skriv et svar til: Min lenovo bærbar tænder ikke men laver en gnist lyd. Hva gør jeg!!!!!

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.