Matematik

Side 3 - Karakterskala

Brugbart svar (0)

Svar #41
06. maj 2018 af Elninoo

Elsker programmer som Geogebra, den brugte jeg også i mange opgaver i sær opgaver som arealet og omkredsen, i opgave 5, og funktionsforskrifter i opgave 6. 

Men ja, sidste år med romberne osv, fuck den var hård. Men i år synes jeg den var lettere. Men det betyder, at de forlanger mere af os. Men, hvilke opgaver var svære for dig? 


Svar #42
06. maj 2018 af Mariam888 (Slettet)

Jeg lavede den dummeste fejl i en opgave, der hvor en pige havde løbet 5 km på 35 min, og så skulle jeg finde ud af, hvor lang tid det tog i gennemsnit for hende at løbe pr. km. Så læste jeg ikke hele teksten grundigt nok, så jeg tænkte, at det var gennemsnitsfart... Og efter jeg havde afleveret færdighedsregningen, så finder jeg ud af, at man skulle dividere 35/5=7... Det er så fucking nederen, da jeg godt vidste, hvad svaret var, men hvade bare ikke læst teksten grundigt nok. Så jeg er føler bare ikke, at man får 12, hvis man får 3 fejl i færdighedsregningen...


Svar #43
06. maj 2018 af Mariam888 (Slettet)

På en måde kunne jeg lide lidt, at den var svær den der problemregning sidste år, fordi så forventede de måske ikke så meget af os som i den her i år, men jeg synes ikke, at færdighedsregningen sidste år var så svær eller hva?


Brugbart svar (0)

Svar #44
06. maj 2018 af Weeke (Slettet)

Jeg synes den sidste opgave i side 3, den med klassen, hvor man skulle finde ud af, om klassens fravær vil ramme gennemsnittet på landsplan eller ej. Den ved jeg godt, at jeg får fejl i, da jeg havde gættet mig frem.

#43

På en måde kunne jeg lide lidt, at den var svær den der problemregning sidste år, fordi så forventede de måske ikke så meget af os som i den her i år, men jeg synes ikke, at færdighedsregningen sidste år var så svær eller hva?

Ja, det er rigtig nok. Sidste år kunne man lave mange fejl, og stadig ende ud med 10 eller 12.


Brugbart svar (0)

Svar #45
06. maj 2018 af Elninoo

Den sidste opgave, på opgave 3, var at jeg fandt gennemsnit for de første måneder. Så prøvede jeg at finde ud af hvor mange fraværs dage de skulle have i sidste måned for at komme over 11 dage, det var 38. Og i at med den sidste måned var den på 32, så skrev jeg at nej, de kommer ikke over gennemsnittet på 11 fraværsdage. Det er vel en god konklusion? Enig??


Svar #46
08. maj 2018 af Mariam888 (Slettet)

jeg fik det til, at de ville komme over de 11 fraværsdage. 


Brugbart svar (0)

Svar #47
08. maj 2018 af Elninoo

Huh, hvor mange dage skulle de så have i fravær i sidste måned, i følge dig?


Svar #48
08. maj 2018 af Mariam888 (Slettet)

Jeg kiggede på de 2 diagrammer og regnede gennemsnittet ud af deres fraværsdage i hele skoleåret, og jeg fik det til ca. 25 dage...


Brugbart svar (0)

Svar #49
12. maj 2018 af Elninoo

De 2 diagrammer var de samme, det ved du vel godt, altså tallene var det samme. Den eneste forskel var at de brugte forskellige antal tid i X aksen, og den ene måned var der en måned for meget. Du skulle have brugt tallene som du fik oplyst fra 4.2 tror jeg det var. Eller kigget på exel filen og regnet gennemsnit ud. 


Brugbart svar (0)

Svar #50
12. juni 2018 af Weeke (Slettet)

Hvad endte I med at få til færdighed?


Brugbart svar (0)

Svar #51
12. juni 2018 af Elninoo

Skal op i dag og få min karakter, :// er spændt 


Brugbart svar (0)

Svar #52
12. juni 2018 af Weeke (Slettet)

Held og lykke


Brugbart svar (0)

Svar #53
12. juni 2018 af Elninoo

10 problem

7 færdighed

4 tysk jajajaja tysk er lort alligevel 


Svar #54
18. juni 2018 af Mariam888 (Slettet)

Jeg fik 12 i færdighedsregning og 12 i problemregning. Jeg er skuffet i problemregning, fordi den var meget nemmere end den sidste år.


Svar #55
18. juni 2018 af Mariam888 (Slettet)

Fuck jeg var glad for, jeg ikke trak tysk mundtligt. Det ville være stramt :)))


Brugbart svar (0)

Svar #56
18. juni 2018 af Weeke (Slettet)

Hvorfor er du skuffet, du har fået 12 i dem begge.


Brugbart svar (0)

Svar #57
18. juni 2018 af Weeke (Slettet)

Fik 10 og 12 i matematik, er tilfreds


Svar #58
18. juni 2018 af Mariam888 (Slettet)

Ups ahahaha jeg mente 7 i problemregning


Svar #59
18. juni 2018 af Mariam888 (Slettet)

Tillykke med dine karakterer


Svar #60
18. juni 2018 af Mariam888 (Slettet)

Det er bare nederen, at man får 7 i en problemregning, der var meget lettere end den sidste år. Men nogle gange er det da også nemmere at få en høj karakter i en svær problemregning.


Der er 62 svar til dette spørgsmål. Der vises 20 svar per side. Spørgsmålet kan besvares på den sidste side. Klik her for at gå til den sidste side.