Debat

Hvad skal man forvente af sin bank?

28. maj 2018 af C11AL

Er du tilfreds med din bank? 
Personligt mener jeg ikke, at jeg har super høje forventninger til min bank og den service der skal til for, at jeg er tilfreds. Men det tyder på, at en ret stor del af den danske befolkning, er utilfreds med sin bank.

Som studerende på en kandidat inden for service og ledelse, har jg kastet mig over at undersøge dette nærmere i forbindelse med et eksamensprojekt. 
Det ville være en kæmpe hjælp, hvis der er er nogen der har lyst til at hjælpe mig ved, at besvare spørgeskemaet på nedenstående link - det tager kun ganske kort tid og er yderst værdsat :) 
(Du skal helst være over 18 år).
https://www.defgo.net/s.asp?id=1552450&c=8B8WKV&s=1&l=da

Tusind tak!


Brugbart svar (0)

Svar #1
30. maj 2018 af Justitia

Øhhhh? Hvad har du da af forventninger til din bank?

 


Brugbart svar (1)

Svar #2
30. maj 2018 af SuneChr

Jeg husker, da en ny færge blev indsat mellem Helsingør og Helsingborg og journalister, helt forpustet af begejstring, spurgte en passager, hvad han forventede af den nye færge: "Jo, - jeg forventer at komme fra Helsingør til Helsingborg, - og tilbage igen".
Ang. banker: Vi redelige kunder, som ikke gør alle mulige krumspring for at omgå almindelig anstændighed, forventer, at vi i tillid til vores bank kan have vores ærligt tjente penge stående uden at skulle stå til skue på et langt ta'selv'bord, hvor de grådige og umættelige gribbe kan mæske sig i Hr. og Fru Jensens lønkroner.
Dét er min forventning, - men som jeg ved ikke er realistisk.


Skriv et svar til: Hvad skal man forvente af sin bank?

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.