Studiejob

Jobansøgning

01. september 2018 af ukendt84080545 (Slettet)

Hej. Nogen som vil læse min jobansøgning (uopfordret), og eventuelt give feedback eller rette hvis der er fejl? :-) Har dog stadig ikke skrevet en slutning endnu. Det er min første gang, har aldrig lavet en ansøgning før så føler jeg nok har brug for lidt hjælp. 

_____________________________________________________________________________________

- Jeg er en ung, frisk og glad pige på 15 år (fylder snart 16), som søger et deltidsjob hos jer. Føler selv at H&M har en stor personlig indflydelse på mig, da jeg ofte køber tøj hos jer. Jeg er også selv glad for mode, hvilket er grunden til at jeg søger en uopfordret stilling hos jer.

Jeg afsluttede 9. klasse i sommers, og er i gang med en gymnasial uddannelse (HHX). Førhen har jeg været på erhvervspraktik i 9 klasse i en butik, hvilket har givet mig en forholdsvis grundlæggende erhvervserfaring. Fik en god fornemmelse for butiksledelse og salg indenfor beklædning. Dermed er området ikke ukendt for mig, men jeg er dog bevidst om, at der er meget mere at lære. 

I kan forvente en forvente en flittig medarbejder, som er villig til at lære alt hvad der skal læres. Som person er jeg altid glad og smilende samt en udadvendt person, og jeg vil altid møde kunderne med et smil, selv på de dårligste dage. Derudover er jeg vild med at hjælpe andre mennesker, og vil gøre alt for at give dem den bedst mulige købsoplevelse. Mine venner omtaler mig gerne som en social og imødekommen person. Ovenikøbet er jeg også en målbevidst person, så jeg gennemfører altid det, som jeg har at mig ud for. 

Er fleksibel med mine tider, og vil gøre alt for at kunne passe mit arbejde ved siden af skolen. Jeg har mulighed for at arbejde om eftermiddagen, samt weekenderne. Mine skoledage kan strække sig alt fra kl 14:00 til 15:50. 


Brugbart svar (1)

Svar #1
01. september 2018 af Justitia

(Hvad hedder du?) Jeg er en ung, frisk og glad pige på 15 år (fylder snart 16), som søger et deltidsjob hos (J)er. Føler selv at H&M har en stor personlig indflydelse på mig, da jeg ofte køber tøj hos (J)er. Jeg er også selv glad for mode, hvilket er grunden til at jeg søger en uopfordret stilling hos (J)er (kedelig begrundelse). 

 


Svar #2
01. september 2018 af ukendt84080545 (Slettet)

Tusind tak! Det går jeg lige igang med at rette.


Brugbart svar (1)

Svar #3
01. september 2018 af Smut1

"...som jeg har (s)at mig ud for."

Sat mig ud for, lyder lidt som udsat mig selv for, hvilket nok ikke er det, du prøver at sige.

Læs teksten højt for dig selv, så vil du nok finde en del fejl, som du ellers ikke havde fundet.


Skriv et svar til: Jobansøgning

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.