Debat

Skriftlig fravær

03. november 2018 af Elninoo

Hejsa folkens. Vi havde en gruppeaflevering i dag i Lectio, men min kammerat prøvede at aflevere til tiden og troede han havde afleveret men indså først kl 01 i aftes at det ikke er tilfældet.  Problemet er dog også at vi havde haft en studiecafe time tideligere på dagen hvor vi fortalte vores lære vi ville aflevere. Hvilket vi ikke fik lov til. Kan vi slet ikke få den fjernet, hjælp folkens. Er 1g'er så det helt nyt for mig....


Brugbart svar (0)

Svar #1
03. november 2018 af OliverHviid

Hvad mener du med "Problemet er dog også at vi havde haft en studiecafe time tideligere på dagen hvor vi fortalte vores lære vi ville aflevere. Hvilket vi ikke fik lov til." Hvorfor fik I ikke lov til at aflevere for jeres lærer...??


Svar #2
03. november 2018 af Elninoo

Det var vores allersidste lektion med vores grundforløbsklasse. Men vi havde regnet med at vi kunne aflevere hurtigt vores aflevering, da vi ikke havde fået besked på at vi ville se film i studiecafe. Så vi fik besked om at lukke vores computer, før vi skulle aflevere. 


Brugbart svar (0)

Svar #3
03. november 2018 af OliverHviid

Jeg ville anbefale blot at tale med din/jeres lærer på mandag og forklare situationen. Hvis det ikke kan vente, så kan du/I sende dem en besked på lectio. 


Svar #4
03. november 2018 af Elninoo

Har sendt en mail over vores intra. Håber virkelig hun er forståelig!


Brugbart svar (0)

Svar #5
03. november 2018 af Dulugtergrimt

Men derudover er der ingen regler eller noget, I kan støtte jer op af. Læreren sætter en rimelig tidsgrænse for aflevering af en opgave. Det er ikke hans ansvar, at folk afleverer forkert eller ikke får afleveret i studiecaféen eller andet. Han/hun er i sin gode ret til at afvise en ikke rettidigt afleveret opgave.

Svar #6
03. november 2018 af Elninoo

Kan jeg sagtens forstå. Dog synes jeg det er ærgereligt, man ikke får lov til at aflevere i studiecafe timen. Håber hun har lidt medlidenhed, og får det fjernet. Andet kan jeg vel ikke håbe på. 


Skriv et svar til: Skriftlig fravær

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.