Projektopgaven (9. kl.)

Hjælp til emne

10. januar 2019 af Sejereje1234567891
Vil er to drenge som slet ikke kan blive enige om et godt emne til vores projekt opgave til næste uge, jeg vil høre om der var nogle er jer der kunne komme med nogle forslag. Indtil videre ved vi at vi ikke helst ikke vil have noget med biologi, geografi og fysik, men bare kom med alt alligevel.
Tak på forhånd :)

Brugbart svar (0)

Svar #1
11. januar 2019 af sm26

Kunne måske foreslå et emne, hvis I fortalte, hvad overemnet er?


Svar #2
13. januar 2019 af Sejereje1234567891

Jaer undskyld, overemnet er to sider af samme sag

Brugbart svar (0)

Svar #3
16. januar 2019 af sm26

Det er nok for sent nu, men evt. kunne du have om sagen mellem Israel og Palæstina? Det er ikke så meget naturfag blandet ind der.


Brugbart svar (0)

Svar #4
19. januar 2019 af hejjjjjjjjjj09

Ja... jeg er nok også lidt sent på den MEN sidste år havde vi "en jord, flere verdener" og min ven og jeg havde om kulturmødet (vi tog udgangspunkt i Tanzania-Danmark) det gik rigtigt godt, vi fik 12 for projektet, og selvom vi vinklede det med stor vægt på de fremmedeskræmte samfund vi lever i idag, kunne man sagtens have lagt mere vægt på hvordan kultur har indflydelse på hvorvidt man er åben overfor andre kulturer og hvordan vi danskere normalt ser på andre kontra hvordan andre ser på os. 

Hvad endte I med at vælge? 


Skriv et svar til: Hjælp til emne

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.