Matematik

Wordmat driller

11. april 2019 af jlj95 - Niveau: B-niveau

Mit wordmat vil ikke regne med funktioner. Jeg har haft gjort det før, men jeg syntes jeg konstant har problemer med et eller andet der driller?

Hvis jeg fx indtaster/definerer f(x):=200*1,11^x vil den ikke beregne , når jeg fx prøver at regne f(-3), nogle gange sletter den bare alt i hele worddokumentet og skriver facit, andre gange sletter den bare alt (uden facit), og andre gange sker der intet overhovedet.

Jeg har som sagt gjort det før, og har fulgt samtlige guides slavisk, med samme resultat... Er der en der kender til det? Nogle indstillinger eller lignende jeg skal ændre?


Brugbart svar (1)

Svar #1
11. april 2019 af AMelev

Har du prøvet at af- og geninstallere Wordmat?


Svar #2
11. april 2019 af jlj95

Det har bare virket for nyligt. Men det vil jeg lige prøve så :)

Svar #3
11. april 2019 af jlj95

Nu har jeg lige prøvet, og det er stadig det samme. Har du nogen idé om hvad det ellers kunne være?


Svar #4
11. april 2019 af jlj95

Nu kommer den i det mindste med facit, men den sletter alt andet i hele dokumentet når jeg trykker alt+b...


Brugbart svar (1)

Svar #5
12. april 2019 af AMelev

#3 Desværre nej. Spørg din lærer, måske kan han/hun evt. med hjælp fra kolleger finde trylleformularen.

Du har også prøvet at genstarte computeren, ikke?


Brugbart svar (1)

Svar #6
12. april 2019 af PeterValberg

Hvis du ikke får WordMat til at virke, kan du benytte GeoGebra's CAS-værktøj

- - -

mvh.

Peter Valberg
(YouTube)

Vedhæftet fil:Udklip.JPG

Svar #7
12. april 2019 af jlj95

Jo, jeg har prøvet at genstarte. Jeg må lige høre min lærer ad, det er godt nok lidt irriterende at skulle spilde flere timer på det program hver gang.
#6 Det vil jeg gøre fra nu af :)

Skriv et svar til: Wordmat driller

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.