Matematik

Hjælpemidler til eksamen

21. maj 2019 af Django10 - Niveau: A-niveau

Hej, jeg skal til Mat A skriftlig eksamen snart, og har derfor fundet en super god hjælp-guide til den skriftlige delprøve med hjælpemidler fra Studienet.dk. Jeg ville spørge jer, om I ved, om det er tilladt at gøre brug af studienet.dk's dokumenter, hvis de er downloaded til computeren. Jeg kan bruge dokumentet unden internet, hvilke derfor ikke overskrider reglerne om brug af internetsider. Jeg ved dog ikke om det vil blive opfattes som snyd, da det altså kommer fra studienet. I følge mig er det i præncippet private noter, som jeg burde kunne benytte mig af, da jeg selv har downlaoded det. Hvad siger I?

Håber I kan hjælpe. Tak på forhånd :).


Brugbart svar (1)

Svar #1
22. maj 2019 af AMelev

Jeg vil mene, det er OK, men tjek for en sikkerheds skyld med din lærer eller skolens eksamensansvarlige.


Brugbart svar (1)

Svar #2
22. maj 2019 af Moderatoren

Ja, det må du gerne. Hvis du har downloadet med appen, så husk at sætte den i Exam Mode, da den så ikke kommunikerer med internettet. 

Kontakt evt. Studienet her, hvis du har flere spørgsmål: https://www.studienet.dk/support


Skriv et svar til: Hjælpemidler til eksamen

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.